سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/6/23 | 4:25 عصر | نویسنده : قائم

 

تیم فوتبال استقلال جهت بازی با بوریرام بامداد امروز به مقصد بانکوک پرواز کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال جهت بازی با بوریرام بامداد امروز به مقصد بانکوک پرواز کرد.
در حالی که قرار بود استقلالی‌ها شب گذشته ساعت 21:30 به سمت بانکوک پرواز کنند، پرواز آنها با 5 ساعت تأخیر انجام گرفت تا در نهایت هواپیمای استقلال ساعت 2:30 بامداد از باند فرودگاه امام خمینی(ره) بلند شود.
دلیل تأخیر در پرواز استقلالی‌ها نقص فنی هواپیما بود و همین اتفاق باعث شد تا هواپیمای دیگری جایگزین هواپیمای پرواز آنها شود.
هواپیمای استقلالی‌ها ساعت 10:30 صبح به وقت ایران در بانکوک فرود آمد تا آبی‌پوشان مسیر بانکوک تا بوریرام را با دو دستگاه اتوبوس دو طبقه طی کنند.
کاروان استقلال در حال حاضر مسیر بانکوک تا بوریرام را طی می‌کنند. آنها ساعت 15:30 به وقت ایران به بوریرام می‌رسند. فاصله زمانی تهران تا بانکوک 2 ساعت و سی‌دقیقه است.
استقلالی‌ها در مسیر بانکوک تا بوریرام ناهار را در اتوبوس صرف کردند.غذای استقلالی‌ها توسط یک رستوران ایرانی در بانکوک که صاحب آن یک استقلالی مقیم تایلند بود، تهیه شده بود.
تیم استقلال به دلیل مسافت طولانی سفر که سپری کرده امروز تمرین نخواهد داشت. قرار است آبی‌پوشان تمرینات کششی را در محوطه هتل تپناکورن انجام دهند.
اولین تمرین استقلال در بوریرام فردا ساعت 16:30 به وقت ایران و 19 به وقت محلی بوریرام در زمین اصلی ورزشگاه این شهر انجام می‌گیرد.
تیم بوریرام در چارچوب رقابت‌های لیگ تایلند به مصاف تیم تروساسانا می‌رود و قرار است آبی‌های ایرانی امروز تماشاگر این بازی در ورزشگاه بوریرام باشند تا شناخت بیشتری نسبت به حریف خود به دست بیاورند.