سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/6/29 | 11:53 صبح | نویسنده : قائم

 

دکتر فتح‌الله‌زاده در خصوص صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: افسوس می‌خورم که در تایلند نبودم. دوست داشتم کنار بازیکنان باشم و از نزدیک بازی را تماشا می‌کردم تا تلاش بازیکنان را ببینم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، دکتر فتح‌الله‌زاده در خصوص صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: افسوس می‌خورم که در تایلند نبودم. دوست داشتم کنار بازیکنان باشم و از نزدیک بازی را تماشا می‌کردم تا تلاش بازیکنان را ببینم. من در اتاقم نشسته بودم و همانطور که پیش از این گفتم ما در دیدار برگشت هم می‌توانیم به برتری دست یابیم که چنین امری صورت گرفت.
وی افزود: من بچه‌هایم را می‌شناسم، با کادرفنی به خوبی آشنا هستم. در ایران گل زودهنگامی زدیم اما همین امر باعث شد عقب بکشیم. آنهایی که می‌گفتند سن تیم ما بالاست حالا متوجه شدند که تجربه بیشتر به کمک ما می‌آید. بازیکنان به خوبی مدیریت کردند آن هم در آن شرایط سخت.
مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: شرایط آب و هوایی و سایر موارد بچه‌های ما را بسیار اذیت کرد، شب گذشته هم اتفاقاتی افتاد که خیلی آنها اذیت شدند. من با آنها در تماس بودم به ماجدی گفتم که از اتفاقات فیلم بگیرد تا در اختیار ناظران قرار بدهیم. آنها خلاف کردند و خدا را شکر که توانستیم با این برد جواب آنها را بدهیم.
فتح‌الله‌زاده تأکید کرد: باید همه کمک کنند تا ستاره سوم را استقلال بگیرد. مطبوعات و خبرگزاری‌ها و تمام رسانه‌ها باید حمایت ملی کنند. بازیکنان استقلال احساس کردند که ملی شدند و با غیرت بازی کردند. ما برای دستیابی به ستاره سوم امکانات می‌خواهیم به خصوص هوادارانمان که باید در این زمینه ما را کمک کنند. هم‌اکنون زمان این است که این امر صورت بگیرد. من خودم ماشینم را فروختم اگر هر هواداری 5هزار تومان به تیم کمک کند شرایط استقلال بهتر خواهد شد. من تشعشع ستاره سوم را می‌بینم.
وی با اشاره به تبریک سرپرست وزارت ورزش و جوانان نسبت به صعود استقلال به مرحله نیمه‌نهایی تصریح کرد: باید از صالحی تشکر کنم او به ما لطف داشت که در چنین موقعیتی تبریک فرستاد. این مسائل در روحیه بازیکنان تأثیر دارد. این مسائل نشان می‌دهد که او این کاره است. از مجلس می‌خواهم که هرچه زودتر به او رأی بدهد زیرا او مشکلات را می‌شناسد و به خوبی با مسائل آشنایی دارد و گزینه خوبی برای وزارت ورزش است.
فتح‌الله‌زاده درباره اینکه آیا مشکلاتش برای سفر به کره‌جنوبی حل شده است، گفت:‌ امیدوارم مشکلات حل شود من آماده سفر هستم. تا شنبه یک مقدار از مشکلات که باقیمانده برطرف خواهد شد. اولین کاری که پس از رسیدن به کره جنوبی انجام خواهم داد این است که به بازیکنان پاداش خواهم داد.

وی در پایان گفت: از امیر قلعه نویی هم به خاطر اینکه با درایتش تیم را در شرایط سخت هدایت کرد تشکر می‌کنم.