سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 92/2/11 | 8:32 عصر | نویسنده : قائم

سرمربی تیم استقلال ایران پس از صعود مقتدرانه تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت که از سرگروهی در "گروه مرگ" خوشحال است.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر العین امارات درباره این دیدار گفت: ابتدا به همه ایرانی‌هایی که به ورزشگاه آمدند تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. همچنین به بازیکنانم یک خسته‌نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و العین هم شانس پیروزی داشت. فکر می‌کنم اگر العین در گروهی دیگر قرار می‌گرفت احتمال به مراحل بالاتر راه می‌یافت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خدا را شکر برنامه‌ریزی کردیم و توانستیم خط حمله و هافبک‌های آن‌ها را تا حد زیادی خنثی کنیم و جز 7 - 8 دقیقه پایانی در سایر دقایق بازی کنترل کار را در اختیار داشتیم و اگر جایی نیاز بود که سرعت بدهیم این کار را می‌کردیم. خوشحالم که با وجود قرار گرفتن در گروه مرگ و حضور سه تیم که سابقه قهرمانی در آسیا را دارند، به عنوان سرگروه به مرحله بعد راه پیدا کردیم. العین تیم خوب و بزرگی است.

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه‌ریزی استقلال برای دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا چیست اظهار کرد: باید ابتدا از صعودمان ابراز خوشحالی کنم. ما باید با تیم دوم گروه B بازی کنیم. از فردا باید همه آن‌ها را آنالیز کنیم چرا که هر چهار تیم حاضر در آن گروه شانس صعود دارند. با پایان یافتن لیگ برتر ایران هم فرصت بیشتری برای آنالیز و تحقیق داریم. شاید گروه آنالیزمان را سر تمرین‌های آن‌ها هم بفرستیم و قطعا هر 6 بازی تیم مورد نظر را آنالیز خواهیم کرد. چون بازی در مرحله بعدی تک حذفی است، همه معادلات را باید در نظر بگیریم و کمترین اشتباه را داشته باشیم تا با موفقیت به مرحله بعدی راه پیدا کنیم و موانع را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرش درباره درگیری‌های درون بازی چیست و چرا به گفته خبرنگار اماراتی، بازیکنان استقلال به دنبال خراب کردن جو بازی بودند، بیان کرد: بعضی از این مسائل جزئی از فوتبال است و در همه جای دنیا وجود دارد. اتفاقا ما به دنبال آرام کردن جو بودیم. اگر درگیری هم وجود داشته شروع کننده‌اش تیم العین بوده است.