سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/7/11 | 9:56 صبح | نویسنده : قائم

 

امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو در دیدار رفت و نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از طرفداران استقلال تشکر می‌کنم که ما را شرمنده کردند چه در حین بازی و چه در زمانی که از حریف عقب بودیم. یک خسته نباشید هم به بازیکنانم می‌گویم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو در دیدار رفت و نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از طرفداران استقلال تشکر می‌کنم که ما را شرمنده کردند چه در حین بازی و چه در زمانی که از حریف عقب بودیم. یک خسته نباشید هم به بازیکنانم می‌گویم یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد. در فوتبال به ندرت امثال گل اول حریف اتفاق می‌افتد. از هیئت مدیره و مدیرعامل هم تشکر می‌کنم آنها و بازیکنانم خیلی سختی کشیدند و لیاقتمان این بود که فینالیست شویم. ای کاش برای این بازی داور صعودی نمی‌گذاشتند چون پنالتی صددرصد روی نوری را نگرفتند. اگر این داور به جام جهانی برود حق بازیکنان ما ضایع می‌شود و در این بازی خیلی ضعیف سوت زد.
وی ادامه داد: شاید امشب یکی از شب‌های بد زندگی‌ام بود اگرچه ما حذف شدیم اما لیاقت‌مان حضور در فینال بود.
قلعه‌نویی در مورد اینکه بد زمانی گل خورد، گفت:قبول دارم بد زمانی گل خوردیم اما باید به این تیم افتخار کرد و بعد از گل جمع و جور شد و در لیگ هم تغییراتی خواهیم داشت تا مثل فصل گذشته سازمان دفاعی ما خوب کار کند.
سرمربی استقلال در مورد اینکه همه او را بعد از مسابقه تشویق کردند، گفت: من که از آنها تشکر کردم و یاد سال اولی افتادم که به استقلال آمدم ودوم شدیم و خیلی دوست داشتم آنها امشب خوشحال به خانه بروند.
قلعه‌نویی در مورد علت استفاده نکردن از محمد قاضی از ابتدا، گفت: قاضی و حیدری هر دو مصدوم بودند و حضور خسرو حیدری در ترکیب استقلال امروز ظهر مشخص شد و باید از او تشکر کنم که قبول کرد بخاطر مردم بازی کند.
آقلعه نویی در مورد تاثیر شکست دو بر صفر استقلال در بازی رفت: گفت: آن یک نیمه از بازی بود و شاید اگر آن گل آن مدلی را نمی‌خوردیم سه چهار گل می‌زدیم و بازیکنانم فداکارانه بازی کردند وشانس هم می‌تواند تاثیرگذار باشد و ما نسبت به بازی رفت از نظر نظم دفاعی بهتر بودیم ولی باید ایرادهایمان را برطرف کنیم.
وی در مورد تعویض‌هایش گفت: محمد قاضی خیلی خوب کار کرد.
سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا زودتر تعویض نکردید، گفت: شما بازی را دیدید؟ ما که بلافاصله بعد از گل خوردن که نمی‌توانستیم تعویض کنیم. پنالتی ما هم دیده نشد و در شش قدم خطای پنالتی شد و دیده نشد به این چه می‌گویید؟ شما کم لطفی می‌کنید. تعویض اینگونه نیست که تا گل بخوریم بازیکن را از روی نیمکت بلند کنیم.
یکی از مسئولان اسبق استقلال که در جمع خبرنگاران نشسته بود از قلعه نویی دفاع کرد، سرمربی استقلال گفت: سردار سعادتی همه حرف‌ها را گفت و تیمی که باید به آسیا بیاید باید همه شرایط را داشته باشد ما به جمع 4 تیم برتر آسیا رفتیم و نفری 500 دلار پاداش گرفتند نمی‌خواهم خیلی مسایل را باز کنم البته آنها در لیگ و آسیا راهشان را ادامه می‌دهند. این تیم 10 تا 15 میلیارد تومان پول می‌خواهد تا مشکلاتش حل شود. دو بازیکن کلیدی را از دست دادیم و جمشیدیان را گرفتیم اما اگر در مورد بازی امروز بخواهم بگویم هافبک ما سرعت زیادی داشت ولی شانس با ما یار نبود. از فرهاد مجیدی ممنون هستم و دوست داشتم مجیدی امسال جام قهرمانی را بالا می‌برد اما او هم چهار پنج موقعیت خراب کرد با همه این مشکلات هم در لیگ و هم در آسیا بهتر کار خواهیم کرد. این را هم بگویم که هئیت مدیره و مدیرعامل تلاش خود را انجام دادند اما باید قبول کنیم برای حضور پرقدرت در این مراحل هزینه‌های بیشتری صرف شود.