سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:13 عصر | نویسنده : قائم

 

خیل تماشاگران بی شمار استقلال یکبار دیگر نشان دادند که فرهنگ و جوش و خروش و همدلی والایی دارند و از زمان ،عصر و منطقه خود جلوتر هستند. دهم مهر را باید در تاریخ استقلال ثبت کرد روزی که تماشاگر و هوادار این تیم با وجود رقم خوردن تساوی و بازماندن از فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در جهنم ورزشگاه آزادی ، بهشتی ساختند زیبا و ایستاده استقلال و دست اندر کارانش را تشویق کردند تا سند جدیدی از فرهنگ والای مکتب استقلال را ثبت کنند. ما دست اندرکاران این باشگاه تاریخ ساز شرمنده این هواداران شدیم.



به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،دکتر علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال ایران طی پیامی از خیل هواداران میلیونی استقلال تقدیر و تشکر کرد.
پیام مدیر عامل استقلال به این شرح است:

بسمه تعالی

خیل تماشاگران بی شمار استقلال یکبار دیگر نشان دادند که فرهنگ و جوش و خروش و همدلی والایی دارند و از زمان ،عصر و منطقه خود جلوتر هستند.
دهم مهر را باید در تاریخ استقلال ثبت کرد روزی که تماشاگر و هوادار این تیم با وجود رقم خوردن تساوی و بازماندن از فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در جهنم ورزشگاه آزادی ، بهشتی ساختند زیبا و ایستاده استقلال و دست اندر کارانش را تشویق کردند تا سند جدیدی از فرهنگ والای مکتب استقلال را ثبت کنند.
ما دست اندرکاران این باشگاه تاریخ ساز شرمنده این هواداران شدیم.
رسیدن به جمع چهار تیم پایانی در عظیم ترین قاره جهان از منظر آمار و ارقام ،اگرچه به خودی خود برای بسیاری مایه مباهات است اما لیاقت این هوادار بسیار بیشتر از اینهاست و همین مسئله موجب شرمساری والبته فخر مسئولان این تیم شده است.
استقلال طی ماهها و سالهای اخیر تلاش شبانه روزی داشت برای اجرای وظایف بزرگی که روی دوش خود حس می کرد.
کمک به تیم ملی جهت صعود به جام جهانی اولین وظیفه بود جهت خدمت به میهن که استقلال با تجمیع ،حفظ ،سازندگی و نگهداری بیشترین ملی پوش وظیفه خود را در این مسیر انجام داد.
وظیفه وجودی باشگاه استقلال هم قهرمانی در ایران و رسیدن به قلل مرتفع قاره آسیا بود که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبودیم و موج هیجان زیبایی در این راه صعب العبور ایجاد کردیم.
با این وجود در مقابل آنهمه لطف بیکران هواداران سر تعظیم فرو می آوریم و اعلام می کنیم که همه با تمام وجود جنگیدیم و چیزی کم نگذاشتیم.
دکتر فتح الله زاده در پایان پیام خود به هواداران استقلال اعلام کردند :با استعانت و توکل به خدای متعال اعلام می کنم که استقلال همه کوشش خود را انجام می دهد تا در آینده نزدیک به آنچه لیاقت این هوادار با فرهنگ هست نزدیکتر شود
با تشکر مجدد

دکتر علی فتح الله زاده
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران