سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمربی نفت تهران گفت استقلال نیاز به پوست اندازی دارد.

علیرضا منصوریان هم مهمان حضوری برنامه نود بود. فردوسی پور ابتدا یک مصاحبه چند دقیقه ای از منصوریان در تمرین این تیم نشان داد که کارهایی که منصوریان برای ریکاوری بازیکنانش انجام می داد را به تصویر می کشید.

او درباره این کارها گفت: «من خیلی از کارهایی که انجام می دهم را از تیم ملی در جام جهانی یاد گرفته ام. هر وقت هم که جایی گیر می کنم، یک تلفن به کروش می زنم. کروش در یاد دادن خسیس نیست. کسی که در رئال مادرید سرمربیگری کرده حتما خیلی خب می تواند کمک کند.»
منصوریان در برنامه نود هم گفت: «من حتی نظرم این بود که به هتل هایی نرویم که سپاهان و استقلال و پرسپولیس می روند چون قیمت بازیکنان ما معمولی است ولی این تیم‌ها بازیکنان گران قیمت دارند و شاید نوع رفت و آمد آن‌ها تاثیر بگذارد در بازیکنان ما. نفت تهران 13 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه اش می شود که 65 درصد از آن پرداخت شده است. از این رقم 3 میلیارد تومان برای لیگ قهرمانان آسیا بود.»
منصوریان درباره کادر فنی تیمش گفت: «ما یک گروه کامل هستیم و بیشترین ایده را از اعضای کادر فنی گرفته‌ام. همه ما دست به دست هم دادیم و یک منافع مشترکی داریم به اسم نفت.»
او درباره اینکه آیا الان زمان مناسبی برای بازگشت به استقلال است؟ گفت: «حضور یک نفر در یک مجموعه نمی تواند توقعات را برآورده کند. استقلال نه صرفا بحث من و یحیی باشد، احتیاج به این دارد که اگر امثال ما بخواهد جابجا شود، باید ایده جابجا شود. استقلال جای یک پوست اندازی دارد. هر کسی که قرار است برود آنجا باید از آن ایده حمایت شود. اگر من و یحیی در نفت و ذوب‌آهن موفق شدیم برای این بود که مقاومتی در برابر ایده ما نمی شد. ما احتیاج به زمان داریم. برای نفت زحمت کشیدیم و رفتیم جزو 8 تیم برتر آسیا. من با نفت قرارداد دارم ولی آپشن دارم و آن قدر هم راحت هستم با نفت که اگر بخواهم نروم بگویم. در مجموع می خواهم بگویم اگر قرار باشد یک روز خدمت کنم به استقلال، فقط من را می خواهند یا این بازیکنان جوان را هم می خواهند؟»
منصوریان ادامه داد: «آقای نجف نژاد به من زنگ زد و گفت شما در لیست استقلال هستی. تشکر کردم و گفتم اصول حرفه ای ایجاب می کند الان حافظ منافع نفت باشم. آیا بستر استقلال و پرسپولیس آمادگی ایده های من و یحیی را دارد؟ استقلال نیاز به یک ادبیات جدید دارد.»