سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 94/3/19 | 12:2 عصر | نویسنده : قائم

مالک موقت استقلال فیروز کریمی و مجید نامجو مطلق را از لیست گزینه‌های نیمکت باشگاه خارج کرده و حالا منصوریان و مظلومی، باید با دو گزینه خارجی باشگاه رقابت کنند.

اجاره استقلال به سبک‌دست، باعث شد شفاف تر بتوان درباره استقلال فصل آینده صحبت کرد. استقلالی که اگر مثل پرسپولیس سال قبل دچار مشکلات مدیریتی نشود حداقل تا سه سال خصوصی خواهد بود. سبک‌دست در اولین اظهارنظرش، 3 گزینه داخلی و 2 گزینه خارجی را به عنوان کاندیداهای نیمکت آبی‌ها معرفی کرده است: «علیرضا منصوریان، پرویز مظلومی، جواد زرینچه و دو گزینه خارجی گزینه‌های اصلی هدایت تیم استقلال در لیگ پانزدهم هستند که کمیته فنی در حال بررسی آنها است. با توجه به اینکه اسکوچیچ با باشگاه فولاد قرارداد بسته بحث حقوقی در این بین مطرح است و باید بین دوباشگاه استقلال و فولاد در این خصوص مذاکره و توافق صورت گیرد. هنوز صحبتی بین دوباشگاه در این زمینه صورت نگرفته اما نمی‌دانم اعضای هیئت مدیره با اسکوچیچ صحبتی داشته‌اند یا نه.»

صحبت‌های سبک‌دست نشان می‌دهد کریمی و نامجو مطلق دیگر جزو گزینه‌های استقلال نیستند و مربی آینده باشگاه یک نفر از بین منصوریان، مظلومی، زرینچه و اسکوچیچ خواهد بود. سبک‌دست درباره دومین گزینه خارجی استقلال حرفی نزد.