سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 94/3/19 | 12:4 عصر | نویسنده : قائم

مدیر عامل باشگاه استقلال از اجاره سه ساله باشگاه استقلال به مبلغ 90 میلیارد تومان به یکی از اعضای هیات مدیره آبی‌پوشان خبر داد.

بهرام افشارزاده گفت : با بیان اینکه اعضای هیات مدیره استقلال به زودی از سوی وزارت ورزش معرفی خواهند شد، گفت: بیست و هفتم اسفند پارسال قرار داد اولیه برای این اجاره سه ساله با آقای سبک دست امضا شد و روز یکشنبه نشست دوباره ای با آقای سبک دست و همچنین آقای خادم داشتیم و صحبت های امیدوارکننده ای در این نشست مطرح شد.

وی افزود: قرار بر این است که در همین خصوص نشست جداگانه هم با وزیر ورزش داشته باشیم و بعد از آن همکاری را نهایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مبلغ توافق شده بین باشگاه استقلال و سبک دست گفت: 90 میلیارد تومان برای این همکاری پیش بینی شده است که باید طبق قرار طی سه سال پرداخت شود. 

وی اضافه کرد: قرار بر این است که چکی به مبلغ 10 میلیارد تومان هم به دفتر حقوقی وزارت ورزش ارائه شود تا اگر در مقطعی شاهد کوتاهی در پرداخت بودجه از طرف آقای سبک ‌دست بودیم از این چک برداشت شود.

افشارزاده افزود: تا پایان هفته وضعیت نهایی حامی مالی و همچنین اعضای هیات مدیره و سرمربی این باشگاه مشخص خواهد شدتا نگرانی هواداران برای یارگیری در فصل نقل و انتقالات از بین برود.

وی درباره اینکه با این اتفاق، وضعیت برگزاری مزایده پس از پایان فصل نقل و انتقالات چه خواهد شد و تکلیف برنده مزایده ای که قرار است انجام شود چیست، گفت : دیگر  مزایده ای در کار نخواهد بود و باشگاه به اجاره سه ساله حامی مالی درخواهد آمد.

مدیر عامل استقلال همچنین درباره پرسپولیس گفت: این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس نیز اتفاق می افتد و طبق صحبتی که آقای خادم با یکی از حامیان مالی انجام داده است ، پرسپولیس هم سه ساله اجاره داده خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: برای فصل آینده مسابقات تا امروز با هیچ بازیکنی مذاکره نداشته ایم اما به محض مشخص شدن اعضای هیات مدیره و نهایی شدن اجاره باشگاه مذاکرات خود را آغاز می کنیم اما با توجه به این که از 10 مرداد مسابقات لیگ شروع می شود باید در این زمینه کارهای خود را با سرعت انجام دهیم.

وی همچنین درخصوص سرمربی استقلال برای فصل آینده گفت: چند گزینه داخلی و خارجی در نظر داریم اما همه چیز منوط به نهایی شدن وضعیت هیات مدیره است که به احتمال خیلی زیاد تا آخر هفته انجام می شود.