سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 94/6/19 | 2:26 عصر | نویسنده : قائم

سرمربی استقلال گفت: منتظر پاسخ محکمه پسند کمیته استیناف درباره حکم صادر شده علیه جاسم کرار است.

پرویز مظلومی در خصوص رای صادره از سوی کمیته استیناف درباره کرار جاسم  اظهار داشت: من و باشگاه استقلال نسبت به این حکم به شدت معترض هستیم. کاری که که کرار در فصل گذشته انجام داده است با حکم کمیته انضباطی رو به رو شد و بر اساس آن جریمه این بازیکن برای فصل آینده بود اما حالا با رای استیناف این حکم تغییر کرده است و کرار از سه بازی این فصل استقلال محروم شده است.

وی افزود: ما به شدت نسبت به این حکم معترض هستیم و خواهان ارائه توضیحات محکمه پسند از سوی مسئولان هستیم. من می خواهم از اعضای کمیه محترم استیناف سوال کنم که بر چه اساسی این حکم را به این صورت تغییر داده اند؟

سرمربی استقلال تأکید کرد: چرا بازیکنی که فصل گذشته حرکتی انجام داده است و جریمه اش برای فصل آینده بود برای این فصل باید جریمه شود؟ اگر این بازیکن فصل گذشته مرتکب اشتباهی شده و برای او حکمی در نظر گرفته شده چرا در این فصل استقلال باید تاوان آن را بپردازد.

مظلومی ادامه داد: این تخلف در فصل گذشته بوده است و جریمه نیز برای فصل آینده بوده است که در حقیقت با استقلال امسال مرتبط نبوده است. من از این موضوع ناراحت هستم. سوال دیگری که از کمیته استیناف دارم این است که چرا در این مقطع از زمان چنین حکمی را صادر کرده اند؟ ما سه بازی حساس پیش روی داریم که امیدوارم این محکومیت سه جلسه ای ارتباطی با حریفان آینده ما نداشته باشد.

وی اضافه کرد: این حکم در حالی صادر شده است که دو بازیکن استقلال همراه تیم ملی بزرگسالان هستد و چهار بازیکن نیز در تیم امید داریم که این شش بازیکن به همین دلیل در تمرینات اخیر ما حضور نداشتند و همین مساله نیاز فنی ما به کرار را بیشتر خواهد کرد. حالا و با حکم عجیب استیناف ما باید در بازی های آینده در شرایطی به میدان برویم که کرار را در اختیار نداریم و بازیکنان ملی پوش مان در دوران آماده سازی همراه ما نبودند.