سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 94/6/22 | 11:1 عصر | نویسنده : قائم

سرپرست تیم استقلال گفت: در صورتی که مشاهده کنیم مصاحبه بعد از بازی برای بازیکنان تیم دردسرساز می شود، صحبت درباره هر مسابقه را به فردای آن روز موکول خواهیم کرد.

منصور پورحیدری ، درباره دیدار شب گذشته تیم استقلال مقابل شهرداری سمنان و اتفاقات این مسابقه صحبت کرد. وی همچنین در رابطه با برخی حواشی رخ داده پس از پایان این مسابقه صحبت هایی انجام داد که متن کامل این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

*انتظار این برد را داشتید؟

بله. بازی خیلی خوبی انجام دادیم که به نوعی یک مصاف خوب برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان تیم هم محسوب می شد.

*شهرداری سمنان را چطور ارزیابی کردید؟

آنها تیم خیلی خوبی داشتند و فراتر از انتظار ظاهر شدند.

*شاخصه مهم این تیم را در چه قسمتی دیدید؟

مهم این بود که آنها پس از گل خوردن تغییری در روند کاری تیم شان ایجاد نمی شد. بازیکنان حریف حتی پس از دریافت گل های سوم و چهارم باز هم حمله می کردند و در کارهای دفاعی برهم ریختگی خاصی در خط دفاعی شان به چشم نمی خورد.

*از گلزنی پروپیچ خوشحال شدید؟

اتفاقا مهم ترین نکته این بازی برای استقلال این بود که بالاخره این بازیکن توانست گلزنی کند. او در چند مسابقه قبلی موفق به این کار نشده بود و فکر می کنم نیاز داشت که این اتفاق برایش رخ دهد.

*شهباززاده در حد انتظار بود؟

بله. از این بابت هم خوشحال هستیم که شهباززاده با گلزنی به جمع بازیکنان تیم برگشت. او یک نمونه کامل از بازیکن خوش اخلاق و منضبط است که در بحث فنی هم عملکرد خیلی خوبی دارد.

*استقلال به فولاد رسید. دوست دارید در بازی بعدی میزبان باشید یا میهمان؟

به اعتقاد من تیم هایی که می خواهند در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست یابند در قید و بند میهمان و میزبان بودند نیستند. ما باید در بازی های باقیمانده با قدرت ظاهر شویم چون جام حذفی بهترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست و با 5 بازی می توان سهمیه گرفت.

*بحث بدهی اسپانسر روی پیراهن استقلال به باشگاه به کجا رسید؟

من در جریان این مسائل نیستم و در واقع ارتباطی هم به من پیدا نمی کند. مسئولان باشگاه در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

*آیا تقاضای به تعویق افتادن بازی با راه آهن را دارید؟

ما طبق برنامه باید دو روز بعد از بازی که با نفت داریم به مصاف راه آهن برویم. این در حالی است که پس از بازی ما و راه آهن لیگ 18 روز تعطیل خواهد شد. چه اشکالی دارد که ما با یکی، دو روز تاخیر با راه آهن دیدار داشته باشیم. به همین خاطر قصد دارم به سازمان لیگ بروم و در این باره با مسئولان کمیته مسابقات صحبت کنم.

*چرا حنیف مصاحبه انتقادی درباره وزارت ورزش انجام داده است؟

اولا باید بگویم که منظور او از بیان این صحبت ها شخص وزیر نبوده است.  در ثانی وقتی بازیکن پس از بازی با حالت خسته شروع به حرف زدن می کند ممکن است نتواند منظورش را درست بیان کند. از این رو و با توجه به این اتفاق درصدد هستیم تا در صورت تکرار چنین مسائلی مصاحبه بازیکنان پس از هر بازی را به فردای آن روز موکول کنیم.

*بازی با گسترش فولاد را چطور پیش بینی می کنید؟

این بازی در خانه حریف برگزار می شود و طبیعتا برای ما آسان نیست. تیم گسترش فولاد جوان و پرانرژی است که در مصاف با تیم جوان شده استقلال قطعا یک فوتبال زیبا را رقم خواهد زد. ما برای برد به تبریز می رویم تا از کورس رقابت عقب نیفتیم.