سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/6/29 | 11:50 صبح | نویسنده : قائم

 

درباره صحنه ماندگاری که تیموریان بازی را رها کرد ، خم شد و از روی چمن پروانه ای را به آغوش دستانش پناه داد....

نه آن پاس گل زیبا ، نه آن شوت ویران کننده ، نه آن دوندگی های بی پایان و نه آن دست زخمی ، هیچکدام به اندازه لحظه ای که توجه تک عکاس ایرانی حاضر در ورزشگاه بوریرام را به خود جلب کرد ، ارزشی نداشت . ثانیه ای که عشق را میان دستانش به فوتبال ایران یادآور شد . پروانه ای که از بخت شوم به زمین چمن آنجا رسیده بود و هر استوکی می توانست عمر کوتاهش را تمام کند و دستان خسته آندو او را به گوشه ای دیگر از دنیا برد .

این صحنه ماندگار و رفتار انسانی پسر نیک ایران ، بسان لبخندیست به این فوتبال پر حرص و طمع که برای ریالی بیشتر به هیچ اخلاقی پایبند نیست . به شعارهای پر از خالی و دعواهای زرگری ، به شنیده می شود های بی اساس ، به بی رحمی های بی پایان ، به ریختن آبروی هر انسان !

رفتار آندوی عزیز ، بهترین پیام برای شعار جوانمردانه فیفا بود ، به شیطنت تایلندی ها و به خودمان که عشق را میان این هیاهو به خاک سپرده ایم .




تاریخ : جمعه 92/6/29 | 11:48 صبح | نویسنده : قائم

 

یک کارشناس غیر مطرح ( مترجم فوتبال خارجی ) روز پنج شنبه در شبکه خبر مدعی شد که گل تیموریان اتفاقی بود و قلعه نویی تنها به فکر خودش و موفقیت هایش است !

حتی اگر صد نفر دیگر هم مانند کارشناس امروز برنامه ورزشی شبکه خبر به تخریب پیروزی بزرگ نماینده ایران در قاره آسیا بپردازند ، باز هم نخواهند توانست کام این پیروزی را به مردم ایران تلخ کنند . بخشی از اظهارات مغرضانه کارشناس ( مترجم فوتبال ارجی ) این برنامه که اصرار داشت پیروزی استقلال را تصادفی عنوان کند به این شرح بود :

استقلال دفاع صرف کرد، استقلال نه دفاع منطقه ای درست داشت نه دفاع تیمی! امیر قلعه نویی تنها به فکر خودش و موفقیت هایش است. قلعه نویی به فکر حفظ صندلی خود است... آندرانیک تیموریان سالی یک گل می زند که بر حسب اتفاق در این بازی زد!
سازمان لیگ خیلی به استقلال کمک کرد. با بازی های فشرده ای که برگزار کرد آمادگی بدنی بازیکنان استقلال را افزایش داد...!

انتقاد صریح ، لازمه کار هر رسانه ای است و باشگاه استقلال همواره از نقد شفاف استقبال می کند اما رسم جوانمردی حکم می کند که در فاصله کمتر از 24 ساعت بعد از یک پیروزی ملی و مهم ، صعود استقلال به عنوان تنها نماینده غرب قاره به جمع 4 باشگاه برتر آسیا لااقل کمی هم نقاط قوت را ببینیم و ناراحتی خود را بابت موضع گیری های شخصی در یک رسانه ملی علنی نکنیم . از مدیران شبکه خبر و به خصوص آقای سیروس معدن دار انتظار می رود که اظهارات این فرد را به دقت مرور و با این گونه کج سلیقگی ها برخورد کنند .

اتفاق تلخ این است که سبک اظهارات کارشناس برنامه شبکه خبر تفاوتی با غم و اندوه کارشناسان عربی شبکه های الجزیره و عربستان صعودی بابت حذف تیم هایشان از لیگ قهرمانان آسیا در شب گذشته نداشت ! استاندارد بین المللی در کار رسانه تصویری و الفبای اصول کارشناسی ایجاب می کند که لااقل چند روز بعد از یک پیروزی بزرگ ناراحتی خود را به عنوان یک ایرانی بابت یک صعود ملی نمایان کنیم !

باشگاه استقلال ، ضمن تبریک مجدد به هواداران استقلال و تشکر و قدردانی از برخی هواداران تیم های پرسپولیس و حتی سپاهان بابت ارسال ایمیل تشکرآمیز ، توقع دارد که شبکه خبر ، به عنوان حامی همیشگی ورزش کشور ، با این فرد برخورد حرفه ای لازم را انجام دهد . بدون تردید ،تلفن های شبکه خبر هم مانند تلفن های ساختمان اداری باشگاه استقلال همچنان بابت اعتراض به خاطر این گونه اظهارات اشغال است .

در پایان باز هم تاکید می شود که استقلال بزرگ به راه خود ادامه خواهد داد و با درخشش بیشتر ، بر ماتم این گونه افراد خواهد افزود !




تاریخ : جمعه 92/6/29 | 11:47 صبح | نویسنده : قائم

 

در حالی که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر بوریرام همراه بود، اما استقلال توانست در نیمه دوم با در اختیار گرفتن توپ و میدان، نتیجه این دیدار را دو بر یک به سود خود کند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم، صعودش به جمع 4تیم نهایی آسیا را قطعی کند. بدین ترتیب استقلال بایستی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف اف‌سی‌سئول کره جنوبی برود

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دیدار تیمهای استقلال و بوریرام‌یونایتد تایلند از ساعت 15:30 در ورزشگاه نیوآی‌موبایل تایلند آغاز شد.
در حالی که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر بوریرام همراه بود، اما استقلال توانست در نیمه دوم با در اختیار گرفتن توپ و میدان، نتیجه این دیدار را دو بر یک به سود خود کند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم، صعودش به جمع 4تیم نهایی آسیا را قطعی کند. بدین ترتیب استقلال بایستی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف اف‌سی‌سئول کره جنوبی برود.
برای بوریرام در این بازی اوسمار در دقیقه 38 گلزنی کرد و گلهای استقلال را حنیف عمران‌زاده(53) و آندرانیک تیموریان(91) به ثمر رساندند.
داور ژاپنی، عمران‌زاده، حیدری، تیموریان و مجیدی از استقلال و تریراتون بانماتان و سوری ساخا را با کارت زرد جریمه کرد.
ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری(90-نظری)، هاشم بیگ‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان(94-لاوره)، پژمان نوری(46-مجیدی) و محمد قاضی




تاریخ : دوشنبه 92/6/25 | 11:16 صبح | نویسنده : قائم

 

حنیف عمران‌زاده طی مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم برای بازی با بوریرام صحبت کرد

به گزارش سایت‌رسمی باشگاه استقلال، حنیف عمران‌زاده طی مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم برای بازی با بوریرام صحبت کرد.
*از تایلند چه خبر؟
راه خیلی طولانی را تا رسیدن به بوریرام سپری کردیم به خاطر همین بعد از رسیدن به هتل فقط استراحت کردیم اینجا هوا خیلی شرجی و گرم است، اما ناچاریم خود را با این شرایط سازگار کنیم تا با شرایطی خوب به مصاف بوریرام برویم.
*بازی بوریرام را هم در ورزشگاه تماشا کردید، این تیم را چقدر آماده دیدید؟
به هر حال بوریرام یک تیم آماده نشان داد. این تیم هنوز شکستی در لیگ امسال تایلند نخورده تا همین مسئله نشان از آمادگی آن داشته باشد. به نظرم خط‌حمله بوریرام قوی است و با توجه به اینکه آنها در بازی رفت شکست خوردند، حتما هدف‌شان گلزنی به ماست و به همین دلیل باید خیلی حواس‌مان را جمع کنیم. بوریرام یک تیم سرعتی با خط حمله قوی و خطرناک است که می‌تواند برای ما دردسرساز شود.
*می‌توانید برنده این دیدار شوید؟
به نظرم اگر بتوانیم فوتبال حساب‌شده و با برنامه‌ای را در زمین به اجرا برسانیم حتما برنده می‌شویم و به جمع چهار تیم پایانی صعود می‌کنیم. صعود استقلال به مرحله بعد هم می‌تواند یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران باشد چرا که سال‌هاست تیمی از ایران به این مرحله نرسیده. به هر حال هدف ما کسب ستاره سوم است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.
*دوست دارید در صورت صعود حریف‌تان نماینده کره باشد یا عربستان؟
برای ما فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم چرا که هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی است و با این شرایط باید خودمان را آماده بازی با هر تیمی کنیم.
*شکست برابر ذوب‌آهن را فراموش کرده‌اید؟
در آن بازی باخت اصلا حق‌ ما نبود. استقلال پرموقعیت بود،‌ اما ذوب‌آهن روی ضدحمله‌ فقط برنامه داشت و از این طریق هم توانست به سه امتیاز برسد هرچند که داوری هم در اصفهان خیلی به ضرر ما تمام شد تا تمرکزمان را از دست بدهیم ولی به هر حال چون بازی حساس و مهمی را پیش‌رو داریم آن شکست را فراموش کردیم و همه هدف‌مان این است که با تمام قوا به مصاف بوریرام برویم.
*حرف و صحبتی دارید بفرمایید.
فقط از مردم ایران می‌خواهم دعا کنند بتوانیم یکی از بهترین‌ بازی‌های خود را انجام دهیم. امیدوارم استقلال به دور بعد صعود کند تا دل مردم کشورمان شاد شود.




تاریخ : دوشنبه 92/6/25 | 11:14 صبح | نویسنده : قائم

 

خسرو حیدری همچنان زیرنظر دکتر نوروزی مشغول تمرین و فیزیوتراپی است. تلاش کادرپزشکی استقلال بر این است این بازیکن را به بازی حساس چهارشنبه برسانند

به گزارش سایت‌رسمی باشگاه استقلال، آخرین وضعیت استقلال در بوریرام به شرح زیر است:
*سه بازیکن استقلال به صورت اختصاصی امروز به تمرین پرداختند. سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری در سالن وزنه‌ای که خارج از هتل محل اقامت‌شان بود مشغول انجام تمرینات بدنسازی شدند.
*در حالی که استقلالی‌ها قصد تغییر هتل خود را داشتند این مسئله تا به این لحظه منتفی شده است. از آنجا که تمامی هتل‌های شهر بوریرام رزرو شده استقلالی‌ها به ناچار مجبور هستند روزهای آینده را هم در همین هتل تپناکورن سپری کنند. عدم امکانات این هتل باعث شده بود تا استقلالی‌ها تصمیم به تغییر هتل خود بگیرند. هتل تپناکورن علیرغم اینکه یک هتل 4 ستاره است از امکانات خوبی برخوردار نیست.
*استقلال یک آشپز ایرانی را هم در تایلند به همراه دارد. از ظهر امروز آبی‌های پایتخت توانستند با هنر آشپزی وی غذاهای ایرانی را در تایلند صرف کنند.
*خسرو حیدری همچنان زیرنظر دکتر نوروزی مشغول تمرین و فیزیوتراپی است. تلاش کادرپزشکی استقلال بر این است این بازیکن را به بازی حساس چهارشنبه برسانند. گفته می‌شود حیدری به احتمال زیاد می‌تواند در بازی مقابل بوریرام استقلال را همراهی کند.
*ساعت 9 صبح جلسه آنالیز کادرفنی و با حضور بازیکنان صورت گرفت.
در این نشست فیلم بازی استقلال - ذوب‌آهن به نمایش گذاشته شد تا نقاط ضعف و قوت استقلال زیر ذره‌بین برود.
*هوای بوریرام به شدت گرم و شرجی است. دمای این شهر هم‌اکنون 48 درجه بالای صفر است تا همین وضعیت برای استقلالی‌ها سخت باشد.
*استقلال آخرین تمرین خود قبل از بازی با بوریرام را در ورزشگاه تاندرکستل برگزار می‌کند. قرار است تمرین سه‌شنبه استقلال ساعت 18 به وقت محلی بوریرام برگزار شود. به وقت ایران این تمرین ساعت 15:30 انجام می‌گیرد.
*خیلی از طرفداران بوریرام به محض دیدن بازیکنان استقلال به سمت آنها آمده و با آبی‌پوشان عکس یادگاری گرفتند. نکته قابل‌توجه این بود که آنها به خوبی فرهاد مجیدی را می‌شناختند.
*گرمای هوای بوریرام و عدم امکانات هتل تپناکورن باعث شده تا بازیکنان استقلال ترجیح دهند در اتاق‌های خود باشند و کمتر بازیکنی از استقلال در لابی یا محوطه هتل دیده شود.
*طبق اعلام هواشناسی تایلند به احتمال زیاد عصر امروز هوای شهر بوریرام بارانی است. در حال حاضر آسمان این شهر ابری شده و گفته می‌شود به احتمال زیاد امروز هوا بارانی و طوفانی می‌شود. این در حالی است که هم‌اکنون هوای بوریرام بسیار گرم و شرجی است.
*آبی‌پوشان ایرانی ساعت 11 به وقت ایران و 13:30 به وقت بوریرام ناهار صرف کردند. طبق برنامه‌ آنها بعد از ناهار به اتاق‌های خود رفته تا به استراحت پرداخته و بعد خود را آماده رفتن به تمرین کنند.
*تمرین امروز در زمینی که بوریرام دراختیار استقلال قرار داده برگزار می‌شود. قرار است این تمرین ساعت 17 آغاز شده و به مدت یک ساعت و سی‌ دقیقه به طول انجامد.
*استقلال چهارشنبه 27 شهریور ساعت 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه تاندرکستل تایلند برابر بوریرام، بازی خواهد کرد. گنجایش این ورزشگاه 20 هزار نفر است.
*داوران بازی استقلال ژاپنی هستند. قرار است ساتوریوجی از ژاپن به همراه کمک‌های خود بازی استقلال - بوریرام را قضاوت کنند.
داور چهارم از کشور چین تایپه، ناظر بازی از بوتان و ناظر داوری از کره‌جنوبی خواهند بود.




تاریخ : دوشنبه 92/6/25 | 11:13 صبح | نویسنده : قائم

 

آبی‌پوشان ایران در حال انجام نخستین تمرین خود در بوریرام هستند. این تمرین ساعت 14:30 به وقت ایران آغاز شده و در حال پیگیری است

به گزارش سایت‌رسمی باشگاه استقلال،‌آبی‌پوشان ایران در حال انجام نخستین تمرین خود در بوریرام هستند. این تمرین ساعت 14:30 به وقت ایران آغاز شده و در حال پیگیری است.
*قبل از شروع تمرین استقلال، باران شدیدی در بوریرام بارید. همین اتفاق سبب خیس شدن زمین تمرین شد. هرچند که در کم ‌کردن حرارت گرما هم تاثیرگذار بود تا استقلالی‌ها از این بابت ابراز رضایت کنند.
*تمرین استقلال بدون تماشاگر برگزار شد. هیچ هواداری در تمرین استقلال شرکت نکرده بود تا آبی‌های ایران در فضایی آرام و ساکت مشغول تمرین باشند.
*علی امیری به همراه میرشاد ماجدی به بانکوک سفر کردند. این دو جهت دریافت ویزای سفر احتمالی به کره به پایتخت تایلند رفتند تا جزو غایبان تمرین استقلال باشند.
*خسرو حیدری به صورت اختصاصی دور زمین دوید. تلاش کادرپزشکی استقلال بر این است که حیدری را به دیدار با بوریرام برسانند.
*امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین چند دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال از اهمیت بازی با بوریرام حرف زد و از بازیکنان تیمش خواست همه توان‌شان را برای کسب برد در این دیدار به کار بگیرند.
*بازیکنان استقلال زیرنظر حاج‌قاسم به دویدن دور زمین مشغول شدند ضمن اینکه درواز‌ه‌بان‌ها تحت نظر حمید بابازاده به تمرین می‌پردازند.
*تمرین استقلال در حال پیگیری است.




تاریخ : دوشنبه 92/6/25 | 11:12 صبح | نویسنده : قائم

 

تمرین آبی‌پوشان دقایقی پیش به پایان رسید

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرین آبی‌پوشان دقایقی پیش به پایان رسید.
*در ادامه تمرین، امیر قلعه‌نویی پا به توپ شد. سرمربی استقلال با حضور در زمین و تمرین کردن روحیه بازیکنان آبی‌پوش را بالا برد.
*خسرو حیدری که در ابتدای تمرین مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود، در تمرینات گروهی هم شرکت کرد تا احتمال بازی کردنش مقابل بوریرام قوت بگیرد.
*احمد جمشیدیان بدون مشکل با استقلال تمرین کرد. این بازیکن بعد از آسیب‌دیدگی طولانی‌مدتی که سپری کرد مشکلی برای همراهی استقلال مقابل بوریرام ندارد.
*مربیان استقلال هم مشغول به تمرین شدند، آنها در بازی دستگرمی فوتبال بازی کردند.
*فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرین بود. آمادگی بالای کاپیتان استقلال قابل توجه بود، او در تمرین استقلال سه بار موفق به گلزنی شد.
*هاشم بیگ‌زاده مثل چند روز گذشته با ماسک تمرین کرد. او به احتمال زیاد در بازی با بوریرام هم با ماسک وارد زمین می‌شود تا بینی‌اش آسیبی نبیند.
*استقلالی‌ها در سه گروه به بازی آقا وسط و مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند. شوت به دروازه و سانتر از جناحین از دیگر برنامه‌های تمرینی استقلال بود.




تاریخ : شنبه 92/6/23 | 4:40 عصر | نویسنده : قائم

 

دکتر امین نوروزی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم اظهار داشت: از بین بازیکنان استقلال تنها سیاوش اکبرپور را به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانیم همراه خود به تایلند ببریم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم اظهار داشت: از بین بازیکنان استقلال تنها سیاوش اکبرپور را به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانیم همراه خود به تایلند ببریم. از پای این بازیکن عکس گرفتیم که نشان‌دهنده 2 و نیم ساعت خونریزی در پای وی داشت از این رو تصمیم گرفتیم این بازیکن در تهران بماند و به مداوای خود بپردازد ان‌شاءا... در صورت صعود استقلال به مرحله بعد این بازیکن به جمع ما اضافه می‌شود.
وی درخصوص وضعیت نوری هم گفت: خوشبختانه او مشکلی ندارد. از این بازیکن هم عکس گرفتیم و مشکل خاصی وجود نداشت تا نوری هم بتواند استقلال را مقابل بوریرام همراهی کند. خوشبختانه شرایط خسرو حیدری هم خوب است و این بازیکن هم مشکلی برای همراهی ما در برابر بوریرام ندارد.




تاریخ : شنبه 92/6/23 | 4:30 عصر | نویسنده : قائم

 

میرشاد ماجدی، در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم در آستانه بازی با بوریرام صحبت کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی، در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم در آستانه بازی با بوریرام صحبت کرد.
*شرایط استقلال چه طور است؟
خوشبختانه ما شرایط خوبی داریم. سفر طولانی را سپری کردیم و از اینرو بچه‌ها استراحت لازم را خواهند کرد. زودتر به تایلند آمده‌ایم تا با شرایط آب و هوایی این کشور بیشتر آشنا شویم. می‌دانیم بازی سختی را پیش‌رو داریم و از این جهت باید خیلی تلاش کنیم.
*بعد از شکستی که استقلال مقابل ذوب‌آهن داشت، وضعیت روحی بچه‌های تیم چه طور است؟
ما در همان اصفهان به بچه‌ها گفتیم شکست را فراموش کرده و فکر بازی با بوریرام باشند. الان هم به یک ریکاوری روحی و روانی نیاز داریم. کادرفنی ما باتجربه است و حتما بچه‌ها را از نظر روحی و روانی آماده این بازی بزرگ می‌کنند و ما امیدواریم اتفاق خاصی صورت نگیرد تا با اقتدار بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.
*بوریرام در بازی رفت نشان داد که می‌تواند حریف سختی برای استقلال باشد؟
بله ما واقعا با تیم خیلی قدرتمندی باید بازی کنیم. بوریرام تعداد باخت‌هایش خیلی کم است. آنها در بازی‌های آسیایی یکی برابر ما شکست خوردند و یکی هم در دور مقدماتی برابر نماینده چین. اوضاع این تیم خیلی خوب است و حتی در لیگ کشورشان هنوز باخت را امسال تجربه نکرده‌اند. دفاع خیلی خوبی دارند و مطمئنا کار ما برابر آنها آسان نیست. اما باید قبول کنیم ما هم تیم استقلال هستیم و دو ستاره روی پیراهن تیم ما جا دارد.
*مصدومان استقلال به این بازی رسیدند؟
بله خوشبختانه شرایط بچه‌ها خوب است و ما جز سیاوش اکبرپور که به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستیم او را به تایلند بیاوریم همه بچه‌ها را دراختیار داریم تا با توان و قدرت بیشتر به مصاف حریفان‌ برویم.
*در صورت صعود به مرحله بعد دوست دارید به نماینده کره بخورید یا الاهلی عربستان؟
برای ما فرقی ندارد که به مصاف کدام تیم برویم چرا که تیمی که برای قهرمانی آسیا قدم برداشته باید آماده بازی با هر تیمی باشد.
روزی هم که در مرحله مقدماتی این بازی‌ها گروه ما به عنوان گروه مرگ معرفی شد، من گفتم این‌طور نیست، گروه ما گروه زندگی است و با همین نظر و ایمان ما توانستیم از گروه خود بالا بیاییم چرا که خود را آماده پیروزی مقابل حریفان سخت کرده بودیم. الان هم کاری به اینکه مقابل چه تیمی بازی کنیم، نداریم. این خود ما هستیم که باید با قدرت کار کنیم تا پله‌پله بالا برویم و بتوانیم به هدف‌مان برسیم.




تاریخ : شنبه 92/6/23 | 4:29 عصر | نویسنده : قائم

 

مربی دروازه‌بان‌های استقلال طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال از شرایط تیم و سیدمهدی رحمتی صحبت کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مربی دروازه‌بان‌های استقلال طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال از شرایط تیم و سیدمهدی رحمتی صحبت کرد. حمید بابازاده ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند با دست‌های پر به تهران بازگردد.
*استقلال در آخرین بازی خود شکست خورد. از بازی مقابل ذوب‌آهن صحبت می‌کنید؟
به هر حال ما بازی را خوب شروع کردیم و روی یک تعلل بین خط دفاع و دروازه‌بان‌مان گلی را دریافت کردیم و همین گل خوردن درخانه حریف کار ما را سخت کرد بعد از آن هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما متأسفانه با بدشانسی نتوانستیم آن موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. در نیمه دوم هم با یک اشتباه دیگر گل دوم را دریافت کردیم با این حال خیلی خوب بازی را ادامه دادیم و تلاش بازیکنان‌مان قابل ستایش بود. موقعیت‌های زیادی را در اصفهان به دست آوردیم که همه با بدشانسی هدر رفت. در دو، سه صحنه هم داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و من فکر می‌کنم غیر از خطا روی هاشم بیگ‌زاده و محمدمهدی نظری که می‌توانست پنالتی باشد، توپی هم که به دست مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد پنالتی بود.
به هر حال در روزی که تمامی فرصت‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد با بدشانسی دو فرصت نصف و نیمه ذوب‌آهنی‌ها به گل تبدیل شد و بازی‌ را باختیم. البته در فصل گذشته هم دچار افت شدیم و امتیازاتی را از دست دادیم اما همان موقع من گفتم مطمئنم قهرمان می‌شویم. امسال هم قاطعانه می‌گویم ما قهرمان می‌شویم و حتماً به هدف‌مان می‌رسیم.
*چه پیش‌بینی از بازی با بوریرام دارید؟
اگرچه برنامه‌ریزی لیگ هیچ کمکی به استقلال نکرد و بدترین شرایط را برای تیم ما به وجود آوردند اما ما با امید فراوان به تایلند آمدیم و همانگونه که در بازی‌‌های مقدماتی خارج از خانه توانستیم خوب نتیجه بگیریم امیدواریم مقابل بوریرام هم به برد رسیده و به دور بعد صعود کنیم.
*رحمتی می‌تواند در این بازی آماده نشان دهد؟
در این چند روز حتماً تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم. رحمتی همیشه مرد روزهای سخت بوده و هست و باتجربه خوبی که دارد من فکر می‌کنم بتواند یکی از روزهای خوب خود را تجربه کند.