سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/1/10 | 11:53 صبح | نویسنده : قائم

استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم های استقلال و سپاهان در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش فارس،سپاهان و استقلال امسال رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و علاوه بر جام حذفی در لیگ برتر نیز با فاصله یک امتیازی در صدر جدول به دنبال قهرمانی هستند.

استقلال با داشتن 5 عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم جام حذفی است و به دنبال این است که امسال به قهرمانی دیگری دست پیدا کند.

دیدار های استقلال و سپاهان در چند سال اخیر با حساسیت های زیادی روبرو بوده است. حضور 2 ساله امیر قلعه نویی سرمربی فعلی استقلال روی نیمکت سپاهان یکی از عوامل حساسیت این دیدار است. قلعه نویی با توجه به سابقه حضور در سپاهان شناخت خوبی از این تیم دارد و کاملا به توانایی های این تیم اشراف دارد اما بر هیچ کس پوشیده نیست فوتبالی که سپاهان اکنون با کرانچار ارائه می کند کاملا متفاوت با زمان قلعه نویی است.

خبر بد برای زرد پوشان اصفهانی مصدومیت محمدرضا خلعتبری در دیدار مقابل تراکتورسازی بود که حضور این بازیکن را در هاله ای از ابهام قرار داده است. استقلالی ها نیز حسن اشجاری را به دلیل سانحه رانندگی که در روزهای ابتدایی سال جدید برایش به وجود آمد در این مسابقه در اختیار ندارند.

مهمترین دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی به فینال سال 83 بر می گردد که در آن مسابقه سپاهان در 2 مسابقه رفت و برگشت مقابل استقلال به پیروزی رسید تا بازیکنان این تیم جام قهرمانی را در ورزشگاه آزادی بالای سر خود ببرند.

یکی از مسائلی که باعث حساسیت دیدار فردای 2 تیم شده است زمان برگزاری این مسابقه است که سر آن کشمکش های زیادی به وجود آمد. ابتدا قرار بود مسابقه 9 فروردین برگزار شود که استقلالی ها به دلیل حضور ملی پوشان خود در اردوی تیم ملی به آن اعتراض داشتند. در نهایت زمان بازی 10فروردین اعلام شد که این بار سپاهانی ها به دلیل اینکه باید در تاریخ 13 فروردین در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند به این موضوع اعتراض کردند. اعتراضی هایی که در نهایت به این امر منجر شد که مسابقه در همان تاریخ اعلام شده برگزار شود.

در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر نیز این 2 تیم در تاریخ 26 فروردین به مصاف یکدیگر می روند که نتیجه آن مسابقه نیز در تعیین تکلیف قهرمان لیگ برتر بسیار تأثیر گذار است.

با توجه به رقابت نزدیک و پایاپای سپاهان و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی انتظار می رود که این مسابقه جذابیت های زیادی برای فوتبال دوستان داشته باشد و بازی زیبایی از آب در آید.

استقلال و سپاهان در تک دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.