سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 92/6/25 | 11:14 صبح | نویسنده : قائم

 

خسرو حیدری همچنان زیرنظر دکتر نوروزی مشغول تمرین و فیزیوتراپی است. تلاش کادرپزشکی استقلال بر این است این بازیکن را به بازی حساس چهارشنبه برسانند

به گزارش سایت‌رسمی باشگاه استقلال، آخرین وضعیت استقلال در بوریرام به شرح زیر است:
*سه بازیکن استقلال به صورت اختصاصی امروز به تمرین پرداختند. سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری در سالن وزنه‌ای که خارج از هتل محل اقامت‌شان بود مشغول انجام تمرینات بدنسازی شدند.
*در حالی که استقلالی‌ها قصد تغییر هتل خود را داشتند این مسئله تا به این لحظه منتفی شده است. از آنجا که تمامی هتل‌های شهر بوریرام رزرو شده استقلالی‌ها به ناچار مجبور هستند روزهای آینده را هم در همین هتل تپناکورن سپری کنند. عدم امکانات این هتل باعث شده بود تا استقلالی‌ها تصمیم به تغییر هتل خود بگیرند. هتل تپناکورن علیرغم اینکه یک هتل 4 ستاره است از امکانات خوبی برخوردار نیست.
*استقلال یک آشپز ایرانی را هم در تایلند به همراه دارد. از ظهر امروز آبی‌های پایتخت توانستند با هنر آشپزی وی غذاهای ایرانی را در تایلند صرف کنند.
*خسرو حیدری همچنان زیرنظر دکتر نوروزی مشغول تمرین و فیزیوتراپی است. تلاش کادرپزشکی استقلال بر این است این بازیکن را به بازی حساس چهارشنبه برسانند. گفته می‌شود حیدری به احتمال زیاد می‌تواند در بازی مقابل بوریرام استقلال را همراهی کند.
*ساعت 9 صبح جلسه آنالیز کادرفنی و با حضور بازیکنان صورت گرفت.
در این نشست فیلم بازی استقلال - ذوب‌آهن به نمایش گذاشته شد تا نقاط ضعف و قوت استقلال زیر ذره‌بین برود.
*هوای بوریرام به شدت گرم و شرجی است. دمای این شهر هم‌اکنون 48 درجه بالای صفر است تا همین وضعیت برای استقلالی‌ها سخت باشد.
*استقلال آخرین تمرین خود قبل از بازی با بوریرام را در ورزشگاه تاندرکستل برگزار می‌کند. قرار است تمرین سه‌شنبه استقلال ساعت 18 به وقت محلی بوریرام برگزار شود. به وقت ایران این تمرین ساعت 15:30 انجام می‌گیرد.
*خیلی از طرفداران بوریرام به محض دیدن بازیکنان استقلال به سمت آنها آمده و با آبی‌پوشان عکس یادگاری گرفتند. نکته قابل‌توجه این بود که آنها به خوبی فرهاد مجیدی را می‌شناختند.
*گرمای هوای بوریرام و عدم امکانات هتل تپناکورن باعث شده تا بازیکنان استقلال ترجیح دهند در اتاق‌های خود باشند و کمتر بازیکنی از استقلال در لابی یا محوطه هتل دیده شود.
*طبق اعلام هواشناسی تایلند به احتمال زیاد عصر امروز هوای شهر بوریرام بارانی است. در حال حاضر آسمان این شهر ابری شده و گفته می‌شود به احتمال زیاد امروز هوا بارانی و طوفانی می‌شود. این در حالی است که هم‌اکنون هوای بوریرام بسیار گرم و شرجی است.
*آبی‌پوشان ایرانی ساعت 11 به وقت ایران و 13:30 به وقت بوریرام ناهار صرف کردند. طبق برنامه‌ آنها بعد از ناهار به اتاق‌های خود رفته تا به استراحت پرداخته و بعد خود را آماده رفتن به تمرین کنند.
*تمرین امروز در زمینی که بوریرام دراختیار استقلال قرار داده برگزار می‌شود. قرار است این تمرین ساعت 17 آغاز شده و به مدت یک ساعت و سی‌ دقیقه به طول انجامد.
*استقلال چهارشنبه 27 شهریور ساعت 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه تاندرکستل تایلند برابر بوریرام، بازی خواهد کرد. گنجایش این ورزشگاه 20 هزار نفر است.
*داوران بازی استقلال ژاپنی هستند. قرار است ساتوریوجی از ژاپن به همراه کمک‌های خود بازی استقلال - بوریرام را قضاوت کنند.
داور چهارم از کشور چین تایپه، ناظر بازی از بوتان و ناظر داوری از کره‌جنوبی خواهند بود.