سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/6/29 | 11:47 صبح | نویسنده : قائم

 

در حالی که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر بوریرام همراه بود، اما استقلال توانست در نیمه دوم با در اختیار گرفتن توپ و میدان، نتیجه این دیدار را دو بر یک به سود خود کند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم، صعودش به جمع 4تیم نهایی آسیا را قطعی کند. بدین ترتیب استقلال بایستی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف اف‌سی‌سئول کره جنوبی برود

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دیدار تیمهای استقلال و بوریرام‌یونایتد تایلند از ساعت 15:30 در ورزشگاه نیوآی‌موبایل تایلند آغاز شد.
در حالی که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر بوریرام همراه بود، اما استقلال توانست در نیمه دوم با در اختیار گرفتن توپ و میدان، نتیجه این دیدار را دو بر یک به سود خود کند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم، صعودش به جمع 4تیم نهایی آسیا را قطعی کند. بدین ترتیب استقلال بایستی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف اف‌سی‌سئول کره جنوبی برود.
برای بوریرام در این بازی اوسمار در دقیقه 38 گلزنی کرد و گلهای استقلال را حنیف عمران‌زاده(53) و آندرانیک تیموریان(91) به ثمر رساندند.
داور ژاپنی، عمران‌زاده، حیدری، تیموریان و مجیدی از استقلال و تریراتون بانماتان و سوری ساخا را با کارت زرد جریمه کرد.
ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری(90-نظری)، هاشم بیگ‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان(94-لاوره)، پژمان نوری(46-مجیدی) و محمد قاضی