سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/6/29 | 11:48 صبح | نویسنده : قائم

 

یک کارشناس غیر مطرح ( مترجم فوتبال خارجی ) روز پنج شنبه در شبکه خبر مدعی شد که گل تیموریان اتفاقی بود و قلعه نویی تنها به فکر خودش و موفقیت هایش است !

حتی اگر صد نفر دیگر هم مانند کارشناس امروز برنامه ورزشی شبکه خبر به تخریب پیروزی بزرگ نماینده ایران در قاره آسیا بپردازند ، باز هم نخواهند توانست کام این پیروزی را به مردم ایران تلخ کنند . بخشی از اظهارات مغرضانه کارشناس ( مترجم فوتبال ارجی ) این برنامه که اصرار داشت پیروزی استقلال را تصادفی عنوان کند به این شرح بود :

استقلال دفاع صرف کرد، استقلال نه دفاع منطقه ای درست داشت نه دفاع تیمی! امیر قلعه نویی تنها به فکر خودش و موفقیت هایش است. قلعه نویی به فکر حفظ صندلی خود است... آندرانیک تیموریان سالی یک گل می زند که بر حسب اتفاق در این بازی زد!
سازمان لیگ خیلی به استقلال کمک کرد. با بازی های فشرده ای که برگزار کرد آمادگی بدنی بازیکنان استقلال را افزایش داد...!

انتقاد صریح ، لازمه کار هر رسانه ای است و باشگاه استقلال همواره از نقد شفاف استقبال می کند اما رسم جوانمردی حکم می کند که در فاصله کمتر از 24 ساعت بعد از یک پیروزی ملی و مهم ، صعود استقلال به عنوان تنها نماینده غرب قاره به جمع 4 باشگاه برتر آسیا لااقل کمی هم نقاط قوت را ببینیم و ناراحتی خود را بابت موضع گیری های شخصی در یک رسانه ملی علنی نکنیم . از مدیران شبکه خبر و به خصوص آقای سیروس معدن دار انتظار می رود که اظهارات این فرد را به دقت مرور و با این گونه کج سلیقگی ها برخورد کنند .

اتفاق تلخ این است که سبک اظهارات کارشناس برنامه شبکه خبر تفاوتی با غم و اندوه کارشناسان عربی شبکه های الجزیره و عربستان صعودی بابت حذف تیم هایشان از لیگ قهرمانان آسیا در شب گذشته نداشت ! استاندارد بین المللی در کار رسانه تصویری و الفبای اصول کارشناسی ایجاب می کند که لااقل چند روز بعد از یک پیروزی بزرگ ناراحتی خود را به عنوان یک ایرانی بابت یک صعود ملی نمایان کنیم !

باشگاه استقلال ، ضمن تبریک مجدد به هواداران استقلال و تشکر و قدردانی از برخی هواداران تیم های پرسپولیس و حتی سپاهان بابت ارسال ایمیل تشکرآمیز ، توقع دارد که شبکه خبر ، به عنوان حامی همیشگی ورزش کشور ، با این فرد برخورد حرفه ای لازم را انجام دهد . بدون تردید ،تلفن های شبکه خبر هم مانند تلفن های ساختمان اداری باشگاه استقلال همچنان بابت اعتراض به خاطر این گونه اظهارات اشغال است .

در پایان باز هم تاکید می شود که استقلال بزرگ به راه خود ادامه خواهد داد و با درخشش بیشتر ، بر ماتم این گونه افراد خواهد افزود !