سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیرعامل استقلال گفت:ما با گزینه های مد نظرمان در حال مذاکره هستیم و کار توقف نیافته است.

بهرام افشارزاده در رابطه با شرایط باشگاه استقلال اظهار داشت: منتظریم ببنیم که وزارت ورزش چه تصمیمی درباره باشگاه استقلال می گیرد. باید دید که اسپانسر باشگاه تکلیفش چه می شود.

وی درباره اینکه در سمت مدیرعاملی باقی می ماند یا خیر، افزود: من در این چند روز هر روز در محل کار خود در وزارت ورزش حاضر می شدم تا کارهای مربوط به وزارتخانه را انجام دهم. خودم با کسی تماس نداشتم اما نمی دانم که وضعیت چه خواهد شد. البته مطمئنم که تا اوایل هفته آینده تکلیف مشخص می شود.

مدیرعامل استقلال درباره انتخاب سرمربی این تیم تصریح کرد: ما با گزینه های مد نظرمان در حال مذاکره هستیم و کار توقف نیافته است.

وی درباره درگیری لفظی معینی و ماجدی عنوان کرد: این اتفاق زیبنده این 2 نفر نیست. اخلاق در ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است. ای کاش این 2 بزرگوار به جای صحبت در رسانه ها در محل باشگاه و در محیطی دوستانه با هم صحبت می کردند.

افشارزاده درباره قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی گفت: به نظرم ذوب آهن استحقاق این قهرمانی را داشت. آنها در نیم فصل دوم خیلی خوب بازی کردند. البته باید به علی منصوریان نیز بابت داشتن چنین تیمی تبریک گفت.

وی در پایان افزود: می دانم این روزها هواداران استقلال نگرانی های زیادی دارند اما ما نهایت تلاش خود را در باشگاه انجام می دهیم تا فصل آینده روزهای خوبی برای آنها رقم بخورد.