سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئیس هیات مدیره استقلال گفت: هر روز با افشارزاده در تماس هستم و مطمئنم با درایت او مشکل ریوالدو حل می شود.

مقداد نجف نژاد ،  در خصوص آخرین وضعیت پول گم شده ریوالدو در استقلال اظهار داشت: در این قضیه مدیران باشگاه استقلال، به ویژه شخص آقای افشارزاده پیگیر است و با درایتی که ایشان دارد مطمئنا این موضوع به زودی حل خواهد شد. بنده هم هر روز با آقای افشارزاده در تماس هستم و در خصوص این موضوع صحبت می کنیم.

وی ادامه داد: ما از شرایط استقلال رضایت کامل داریم. تیم اکنون صدر جدول است اما نکته مهم این است که این روند باید تا پایان فصل همچنان حفظ شود و تیم انشاالله بتواند یک رتبه خوب را به دست بیاورد.

رئیس هیات مدیره استقلال در واکنش به اینکه آیا از عملکرد بازیکنان خارجی این فصل استقلال رضایت دارد یا خیر، ادامه داد: من هیچ وقت در مسائل فنی ورود نمی کنم. کادر فنی خودش تصمیم گیرنده است. در مورد پروپیچ فقط می گویم به من گفته اند که بازیکن خوبی است و مطمئن باشید در آینده بهتر خواهد شد.

نجف نژاد در خصوص ناراحتی هایی که قلعه نویی از استقلال بابت برخی افراد در استقلال داشته اذعان داشت: بنده اعتقاد دارم در خانواده بزرگ استقلال  همه با یکدیگر خوب هستند و هیچ کس با دیگری دعوا ندارد. پیشکسوتان باید برخی مسائل را به ما گوشزد کنند و ما هم با جان و دل پذیرا هستیم.

وی در مورد بی نظمی های مداوم کرار و عدم حضور در تمرینات تصریح کرد: مطمئن باشید باشگاه استقلال همه موارد را بررسی می کند و این گونه نیست که هرکس هر کاری بخواهد انجام دهد. قطعا کرار در خصوص رفتارهایش پاسخگو خواهد بود.

نجف نژاد درباره مشکلات مالی افزود: در تلاش هستیم این مشکلات را حل کنیم اما بازیکنان هم باید کمی کمک کنند تا این مشکلات زودتر حل شود.

رئیس هیات مدیره استقلال در پایان درخصوص افشارزاده و عملکردش گفت: از آقای افشارزاده تشکر می کنم. ایشان مدیریت خیلی خوبی داشته است. ما نتایج دلخواه را گرفته ایم و همچنان در خدمت ایشان هستیم و به طور قاطع از ایشان حمایت می کنیم.