سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:6 صبح | نویسنده : قائم

 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، نشست هماهنگی پیش از هفتادوهفتمین دربی پایتخت از ساعت 11 امروز در محل سازمان لیگ و با حضور نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، نشست هماهنگی پیش از هفتادوهفتمین دربی پایتخت از ساعت 11 امروز در محل سازمان لیگ و با حضور نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد. در این نشست که میرشاد ماجدی به نمایندگی از استقلال در آن حضور داشت، مقرر گردید در بازی فردا، تیم استقلال با لباس یکدست آبی در مقابل قرمزپوشان پرسپولیس قرار بگیرد. همچنین گلر استقلال در این بازی سبز خواهد پوشید.
گفتنی است؛ دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:50عصر فردا در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:4 صبح | نویسنده : قائم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، خسروحیدری هافبک ملی پوش استقلال، دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.گفتنی است که این بازیکن در آخرین تمرین تیم استقلال که عصر امروز پیش از دربی صورت گرفت به دلیل مصدومیت نیز حضور نیافت.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:2 صبح | نویسنده : قائم

 

ما به دنبال این هستیم تا فوتبال لذت‌بخش و قابل پسندی را برای آنهایی که در ورزشگاه هستند یا در خانه‌اند، به نمایش بگذاریم. البته خیلی خوشحالم که الان دو تیم در بالای جدول هستند. البته به نظر من استقلال صدرنشین جدول لیگ برتر است چون به گفته آقای نصیرزاده کارشناس خوب داوری با بی‌‌انصافی یک امتیاز از ما کم کردند و کارشان قانونی نبود. در کل پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و جایگاه خودش را به دست آورده فردا همه به دنبال فوتبالی قوی و زیبا هستیم.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا آرزو دارم که در بازی فردا استقلال و پرسپولیس یک بازی خوب، تاکتیکی و جوانمردانه را در دربی ببینیم که آسیا و جهان به قابلیت فوتبال ایران پی ببرند.
وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا فوتبال لذت‌بخش و قابل پسندی را برای آنهایی که در ورزشگاه هستند یا در خانه‌اند، به نمایش بگذاریم. البته خیلی خوشحالم که الان دو تیم در بالای جدول هستند. البته به نظر من استقلال صدرنشین جدول لیگ برتر است چون به گفته آقای نصیرزاده کارشناس خوب داوری با بی‌‌انصافی یک امتیاز از ما کم کردند و کارشان قانونی نبود. در کل پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و جایگاه خودش را به دست آورده فردا همه به دنبال فوتبالی قوی و زیبا هستیم.
سرمربی استقلال عنوان کرد: یک مقدار از لحاظ روحی و روانی به مشکل خورده‌ایم، تمرینات تیم را کم کرده‌ایم و جلساتی را با بازیکنان به خصوص با بزرگان تیم برگزار کرده‌ایم. این بازی برای ما حساس است. متأسفانه دو سه مصدوم داریم. هاشم بیگ زاده قطعا به دربی نمی رسد و فردا احتمالاً‌ خسرو حیدری را هم در اختیار نخواهیم داشت. احمد جمشیدیان نیز احتمالاً ما را همراهی نخواهد کرد.
وی افزود: پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است، مدیرعامل خوب، بازیکنان خوب و مربی خوبی به نام علی دایی دارند. ما باید تلاش کنیم تا برای علی دایی که یکی از بزرگان فوتبال است یک جایگاه خوبی به عنوان ریاست AFC پیدا کنیم. البته این شاخصه‌ها باید طوری باشد که فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ناگفته نماند ما هم این شاخصه‌ها را در تیم استقلال داریم یعنی بازیکنان، هیئت‌مدیره و مدیرعامل خوبی داریم. توصیه من به همه هواداران این است که فردا هرکسی تیم خود را تشویق کند.
قلعه‌نویی در مورد مشکلات خط دفاعی تیم خود نیز گفت: پارسال هم از من سؤال‌های زیادی می‌شد که چرا تیمت گل نمی‌زند، حالا که خوب گل می‌زنیم می‌گویند چرا گل می‌خورید، جذابیت فوتبال به همین چیزهاست، یک سال در خط دفاع مشکلاتی داریم و یک سال در خط حمله البته من قبول دارم در خط دفاعی کارایی لازم را تا الان نداشته‌ایم. دلیلش هم این است که بازیکنان ما خوب استراحت، بدنسازی و ریکاوری نکردند. اما ساختار دفاعی ما ساختار دفاعی تیم ملی است، ولی خسته. ما متأسفانه از لحاظ روحی و روانی خیلی تلاش می‌کنیم اما گل‌های خنده‌داری می‌خوریم که باید با تلاش بیشتر آن را حل کنیم.
سرمربی استقلال درباره داوری فغانی نیز گفت: من به اعتراض به داوری اعتقادی ندارم. وقتی که ایشان داور شد خیلی‌ها به من زنگ و پیامک زدند که اعتراض کن اما من گوش نکردم. در همین بازی استقلال اهواز داور پنالتی ما را نگرفت و حتی می‌توانست با کارت دوم حسین کعبی را اخراج کند. امسال سوت‌های زیادی به ضرر ما زده شده و پنالتی‌هایی که نبوده گرفته شده اما فوتبال همین است و ما حرفی نزدیم.
وی افزود: فغانی داور خوبی است اما به نظرم کمی ایراد دارد. او باید روابط‌عمومی و مدیریت خود را بهتر کند که مطمئن باشید اگر این کار را انجام دهد یکی از بهترین داوران فوتبال ما خواهد شد. فغانی اگر اشتباهی هم کند سهوی است و بزرگ‌ترین داوران دنیا نیز اشتباه می‌کنند. ما هیچ دغدغه‌ای در این‌باره نداریم.
قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی که به نظر شما چرا بازی دربی با خیلی‌ها از بازی‌ها فرق دارد گفت: به خاطر حضور دوربین‌ها و هواداران مخصوصاً در تمرینات من قبول دارم دربی با بقیه بازی‌ها فرق دارد. البته برخی‌ها درباره رکورد من هم حرف‌هایی می‌زنند. می گویند من در دوران بازیگری و مربی‌گری‌ام به پرسپولیس باخته‌ام در دوران مربی‌گری‌ام یک بار با نتیجه دو بر یک با استقلال اهواز به پرسپولیس باختم.
قلعه‌نویی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه دوست دارند بازنده نباشند. نباختن در یک بازی یک امتیاز مثبت است. نظم خط دفاعی و گل نخوردن هم یک نکته مثبت از این که بگوییم فقط نبازیم من راضی نیستم اما ساختار دفاعی با این مسائل فرق دارد البته من به فوتبال هجومی علاقه بیشتری دارم و حتی در سال 87 با یک تیم لیگ یکی دو بر یک از پرسپولیس جلو بودیم و داور بازی باعث شد که نتیجه 2 بر 2 شد و سپس همه چیز فرق کرد. من مقابل پرسپولیس افکار دفاعی دارم چون این موضوع هم جزئی از فوتبال است اما فوتبال هجومی را دوست دارم ولی برخی‌ها به دنبال یک طرف هستند و جنبه‌های منفی را اعلام می‌کنند اما نمی‌گویند ما آقای گل لیگ و بهترین خط دفاعی را با تیم‌های سپاهان و تیم‌های سابقم داشتم.
وی خاطرنشان کرد: من وقتی که در سپاهان بودم بهترین خط دفاعی لیگ را داشتم و تیم ملی را تغذیه می‌کردیم در استقلال هم همین است اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند که هرکاری کنیم باز هم یک چیزی می‌نویسند برای من مهم نیست چون نه روزنامه می‌خوانم و نه به این حرف‌ها گوش می‌دهم اما اگر مربی دیگری چنین نتایجی می‌گرفت نمی‌دانید که چه چیزهایی می‌نوشتند و درباره آن چه قلم‌هایی می‌زدند. البته من شاید فردا با سه مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کنم.
وی خاطرنشان کرد: الان فوتبال روز دنیا به دنبال تحرک و دویدن است. جوانان استقلال خوزستان تجربه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را نداشتند اما از زمانی که ما مقابل آنها گل خوردیم آنها دویدند اما ما ندویدیم. بازیکنان الان به قدری اردو و سفرهای خارجی رفته‌اند که تجربه آنها بالا رفته، تجربه هم می‌تواند مهم باشد اما نه در فوتبال الان.
وی در مورد اینکه به هواداران تیم خود توصیه دارد، گفت: ما امسال ضربه زیادی خوردیم. بازی‌های آسیایی و لیگ و کسر امتیاز به ما ضربه زد، احترام گذاشتن به حریف و تشویق تیم خودی بهترین کار است، امیدوارم فردا اینگونه رفتارها را از طرفداران شاهد باشیم. ما پوریای ولی و تختی را در کشورمان داشتیم و مردم ما به پهلوانی معروفند. مملکت ما جوان است و اتفاق‌هایی بیرون رخ می‌دهد که آنها می‌خواهند خودشان را در ورزشگاه تخلیه کنند. بازی فردا را همه دنیا و AFC تماشا می‌کند و شاید به ضرر ما باشد. فقط امیدوارم که فردا همه طرفداران به خوبی تیم خودشان را تشویق کنند.
قلعه‌نویی در ادامه گفت: الان نمی‌دانم استقلال در رنکینگ جهانی رتبه 84 شده یا رتبه چندم اما این را می‌دانم که ما با کمترین هزینه نسبت به پارسال توانستیم نتیجه بگیریم. دو سال پیش و سال گذشته را شما با هم مقایسه کنید، بودجه آن موقع و این دو سال را ببینید که چقدر بوده پاداش و پول‌هایی که دو سال گذشته بازیکنان دریافت کرده‌اند را با سال گذشته مقایسه کنید.
سرمربی استقلال در پاسخ سوال دیگری که به نظر شما تقابل استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌های دو تیم چطوری خواهد بود، گفت:‌ این فوتبال است همه باید کمک کنیم تا به بهترین شکل برگزار شود. برخی از این مسائل در بازی دست مربی نیست. ما هر کاری می‌کنیم باید قبل از بازی و فقط در 15 دقیقه میانه بازی باشد.
وی افزود: چون بعد از هیاهوها آن تجربه است که بسیار مهم و آرامش را به بازیکن می‌دهد. ما باید سعی کنیم از لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کنیم که من قبل از بازی دنبال این کار بودم تا به دنبال مسائل دیگر چون آنقدر بازیکن انگیزه دارد که مربی دیگر چیزی نمی‌تواند راجع به بازی بگوید.
قلعه‌نویی ادامه داد: ما مقابل استقلال خوزستان باختیم ولی افراط و تفریط برخی اوقات در دربی‌ها می‌شود. مثل آن بازی 3 بر 2 که استقلال به پرسپولیس باخت و یا 2 بر یک که پرسپولیس استقلال را شکست داد. انشاءالله در بازی فردا اجازه نمی‌دهیم برخی مسائل اتفاق بیفتد




تاریخ : پنج شنبه 92/6/14 | 4:21 عصر | نویسنده : قائم

 

 هفتادوهفتمین دربی پایتخت در راه است و استقلال به سان تمام دیدارهای قبلی‌اش اینبار باز هم چشم‌انتظار پرشور هوادارانی است که همواره استقلال را به سمت موفقیت فرا خوانده‌اند. جدال روز جمعه استقلال زیباتر و با شکوه‌تر می‌شود با حضور هوادارانی که نیاز به دعوت ندارند چرا که پیش از این ثابت کرده‌اند هرگاه نامی از استقلال باشد و حضوری از این تیم، خود پیش‌قدم شده و با در هم فشردن دست‌ها و همصدایی‌شان حامی بزرگ استقلال در هر نبردی بوده‌اند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هفتادوهفتمین دربی پایتخت در راه است و استقلال به سان تمام دیدارهای قبلی‌اش اینبار باز هم چشم‌انتظار پرشور هوادارانی است که همواره استقلال را به سمت موفقیت فرا خوانده‌اند.
جدال روز جمعه استقلال زیباتر و با شکوه‌تر می‌شود با حضور هوادارانی که نیاز به دعوت ندارند چرا که پیش از این ثابت کرده‌اند هرگاه نامی از استقلال باشد و حضوری از این تیم، خود پیش‌قدم شده و با در هم فشردن دست‌ها و همصدایی‌شان حامی بزرگ استقلال در هر نبردی بوده‌اند! این بار هم پرواضح است که تماشاگر و هوادار استقلال بدون نیاز به هیچ درخواستی، آزادی را به قرق خود در می‌آورد تا ضمن احترام به حریف و فوتبال، برنده اصلی اخلاق و بازی هنرمندانه‌ای باشد که میلیون‌ها تماشاگر داخلی و خارجی خواهد داشت...
جمعه، هوادار استقلال همچون تمام روزهای باشکوه دیگری که برای تیم رقم زده است، می‌آید تا فرهنگ ناب تماشاگر استقلالی را نشان داده و این چنین با حمایتی جانانه از تیم، پیروزی دیگری را در تاریخ پرافتخار تیم استقلال به درج برساند




تاریخ : سه شنبه 92/6/12 | 8:19 عصر | نویسنده : قائم

کاروان تیم استقلال برای رویارویی با تیم بوریرام تایلند در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ‌ قهرمانان آسیا، روز جمعه 22 شهریور، تهران را به مقصد تایلند ترک خواهند کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، کاروان تیم استقلال برای رویارویی با تیم بوریرام تایلند در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ‌ قهرمانان آسیا، روز جمعه 22 شهریور، تهران را به مقصد تایلند ترک خواهند کرد. از همین رو، ویزای درخواستی تیم استقلال برای سفر به این کشور صادر شده است تا مقدمات سفر فراهم شود.
همچنین باشگاه استقلال با توجه به اینکه تیم در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، بایستی یا در عربستان به مصاف الاهلی برود یا در کره‌جنوبی به مصاف اف‌سی سئول، درخواست خود برای صدور ویزای کره‌جنوبی را ارائه داده است. علت این مهم هم البته برگزاری بازی رفت دور نیمه‌نهایی در فاصله یک هفته پس از بازی دور برگشت یک چهارم نهایی مسابقات مقابل بوریرام است، چرا که در آن فرصت زمانی 7 روزه، تیم بایستی خود را آماده سفر به یکی از این دو کشور کند.

 

 




تاریخ : سه شنبه 92/6/12 | 8:17 عصر | نویسنده : قائم

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرین عصر امروز استقلال از ساعت 18:30 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد.
*بیش از 600 تماشاگر برای تماشای این نوبت از تمرین به کمپ استقلال آمده بودند.
*هواداران استقلال یک راس گوسفند را به کمپ آورده بودند که پیش از شروع تمرین، جلوی پای بازیکنان آن را قربانی کردند.
*امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده و گوران لاوره غایبان این تمرین بودند.
*خسرو حیدری تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت.
*جی‌لوید ساموئل که در تمرین دیروز غیبت داشت، امروز در تمرین حاضر شده و همراه تیم در تمرینات گروهی شرکت کرد.
*محمدمهدی نظری به همراه احمد جمشیدیان به دویدن دور زمین پرداختند. نظری در تمرینات گروهی تیم نیز شرکت نکرد.
*منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده میهمانان این تمرین استقلال بودند. میرشاد ماجدی نیز از نزدیک تمرین را نظاره‌گر بود.
*اصغر حیدری، بازیگر سریال‌های تلویزیونی در تمرین استقلال حضور یافت و از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را نظاره‌گر بود.

 

 

 




تاریخ : سه شنبه 92/6/12 | 8:14 عصر | نویسنده : قائم

تمرین عصر امروز استقلال از ساعت 18:30 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد.بیش از 700 تماشاگر برای تماشای این نوبت از تمرین به کمپ استقلال آمده بودند. *بازیکنان استقلال امروز با لباسهای جدید تمرین کردند؛ لباسهای آبی رنگی که توسط تولیدی مجید برای تمرینات تیم در نظر گرفته شده بود. *احمد جمشیدیان که مدتی به دلیل سپری کردن دوران نقاهت پس از جراحی در کنار تیم حضور نداشت، از امروز نرم‌دوی را آغاز کرد. او که با استقبال هواداران وارد کمپ شد زیر نظر بدنساز تیم به دویدن دور زمین پرداخت و پس از انجام 30دقیقه تمرین، کمپ استقلال را ترک کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،  تمرین عصر امروز استقلال از ساعت 18:30 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد.
*بیش از 700 تماشاگر برای تماشای این نوبت از تمرین به کمپ استقلال آمده بودند.
*بازیکنان استقلال امروز با لباسهای جدید تمرین کردند؛ لباسهای آبی رنگی که توسط تولیدی مجید برای تمرینات تیم در نظر گرفته شده بود.
*احمد جمشیدیان که مدتی به دلیل سپری کردن دوران نقاهت پس از جراحی در کنار تیم حضور نداشت، از امروز نرم‌دوی را آغاز کرد. او که با استقبال هواداران وارد کمپ شد زیر نظر بدنساز تیم به دویدن دور زمین پرداخت و پس از انجام 30دقیقه تمرین، کمپ استقلال را ترک کرد.
*هاشم بیگ‌زاده  و جی‌لوید ساموئل غایبان این تمرین استقلال بودند.  همچنین خسرو حیدری که در تمرین یکشنبه غیبت داشت، در تمرین حاضر و در کنار تیم تمرین کرد.
*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی و مهدی فنونی‌زاده میهمانان این تمرین استقلال بودند. میرشاد ماجدی نیز از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلال بود.
*امیر قلعه‌نویی در آغاز تمرین، 10 دقیقه‌ای برای بازیکنانش به صحبت پرداخت. او با تاکید بر حساسیت دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس، از بازیکنانش خواست تا با جدیت تمرینات خود را تا روز جمعه دنبال کنند. 
*بازیکنان استقلال پس از دویدن دور زمین، زیر نظر کادرفنی به تمرینات تاکتیکی پرداختند. امیر قلعه‌نویی نظارت ویژه‌ای بر تمرینات شاگردانش داشت.
*پویا امینی بازیگر سریال‌های تلویزیونی از جمله میهمانان این تمرین بود.

 

 

 




تاریخ : دوشنبه 92/6/11 | 7:46 عصر | نویسنده : قائم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، منصور پورحیدری، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکست استقلال مقابل استقلال اهواز گفت: به هر حال این بازی با یک باخت برای استقلال همراه بود. برای هر تیمی پیش می‌آید که در طی فصل روز بد داشته باشد و این اتفاق برای استقلال افتاد. البته که باید به بازی استقلال اهوازی‌ها هم تبریک بگویم.
وی ادامه داد: هرچه که بوده دیگر تمام شده و بچه‌ها از الان به فکر بازی پرسپولیس هستند اگرچه که این بازی مثل همه دیدارها 3 امتیاز دارد ولی به لحاظ حساسیت از نظر هواداران متفاوت است و طبیعتا بچه‌ها تلاش ویژه‌ای برای برد خواهند داشت.
پورحیدری با اشاره به در پیش بودن دربی تصریح کرد: تمام بازیکنان ما متوجه حساسیت این بازی هستند و امیر قلعه‌نویی هم قطعا با شاگردانش برای این بازی صحبت خواهد کرد و آنها را آماده بازی روز جمعه می‌کند.
پیشکسوت استقلال در پایان یادآور شد: کری‌خوانی همیشه قبل از این بازی هست ولی استقلال همیشه حرفش را در زمین زده. درست است که پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است اما تیم ما باتجربه‌تر است و بدون توجه به بازی قبلی‌مان، برای برد به میدان می‌رویم. 




تاریخ : دوشنبه 92/6/11 | 7:42 عصر | نویسنده : قائم

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در رده‌بندی جدید تیم‌های باشگاهی جهان به جمع 100 تیم اول جهان اضافه شد.
در تازه‌ترین رده‌بندی سایت اطلاعات باشگاه‌های جهان تا تاریخ 9 شهریور 92 تیم فوتبال استقلال با امتیاز 1587،88 امتیاز و با 16 رتبه صعود نسبت به آخرین اعلام این سایت، به جمع 100 تیم اول جهان اضافه شد و در رده 85 جهان قرار گرفت.
همچنین پس از استقلال و در بین تیم‌های ایرانی تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، فولاد و پرسپولیس قرار گرفتند.
سپاهان با 20 پله نزول در جایگاه 158 جهان قرار گرفته و تراکتورسازی نیز با 15 پله صعود به رده 302 صعود کرد. فولاد خوزستان با 4 پله سقوط تا رده 431 جهان پایین رفت و پرسپولیس هم با 5 پله سقوط به رده 446 جهان رسید.
در بین تیم‌های آسیایی نیز الهلال عربستان و گوانگژوی چین به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه‌های 72 و 73 در بین تیم‌های قاره کهن اول و دوم شدند و استقلال از این حیث در مکان سوم آسیا قرار گرفت.
بوریرام تایلند، حریف اسقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز با قرار گرفتن در رتبه 229 جهان و 11 پله سقوط، اختلاف خود با استقلالی‌ها را بیشتر کرده است.
در این رده‌بندی بایرن مونیخ همچنان در رده اول تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد و پس از این تیم رئال مادرید و بارسلونا دوم و سوم هستند.

دورتموند، چلسی، منچستریونایتد، پورتو، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال نیز سایر تیم‌هایی هستند که به ترتیب رده‌بندی تیم‌های چهارم تا دهم جهان را در این جدول شامل می‌شوند.

 

 




تاریخ : دوشنبه 92/6/11 | 7:40 عصر | نویسنده : قائم

هافبک سیه‌چرده تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی در تمرینات این تیم شرکت نکرد.

در حالی‌که گوران لاوره نزدیک به 10 روز به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند این بار جی‌لوید ساموئل نیز دومین بازیکن خارجی آبی‌پوشان است که به دلیل مشکلات مالی در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

به نقل از فارس، در حالی‌که کمتر از 4 روز به برگزاری دربی 77 باقی مانده این بازیکن امروز در تمرینات تیمش شرکت نکرد تا سرمربی استقلال احساس نگرانی کند.

ساموئل روز گذشته و در حالی‌که تمرین رو به پایان بود پس از صحبت با یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال راهی رختکن شد و امروز در تمرینات شرکت نکرد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.