سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/6/23 | 4:28 عصر | نویسنده : قائم

 

هاشم بیگ‌زاده ابراز امیدواری کرد تیم بتواند با غلبه بر بوریرام با اقتدار بیشتری به دور بعد صعود کند. بیگ‌زاده معتقد است استقلال توانایی شکست دادن بوریرام را دارد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم بیگ‌زاده ابراز امیدواری کرد تیم بتواند با غلبه بر بوریرام با اقتدار بیشتری به دور بعد صعود کند. بیگ‌زاده معتقد است استقلال توانایی شکست دادن بوریرام را دارد. سایت رسمی باشگاه استقلال گفت‌وگویی را با او انجام داده که می‌خوانید:
*از شرایط استقلال در تایلند چه خبر؟
سفر طولانی را سپری کردیم. بعد از معطلی که در فرودگاه داشتیم، هفت ساعت مسیر تهران تا بانکوک را سپری کردیم و بعد هم با اتوبوس به بوریرام آمدیم، به همین دلیل الان به استراحت نیاز داریم تا خستگی راه را از تن‌مان بیرون کنیم.
*چند روز هم که زودتر به تایلند رفتید؟
بله، از آنجا که شرایط آب و هوایی تایلند با ایران خیلی فرق می‌کند زودتر به اینجا آمدیم تا با این وضعیت آب و هوایی بتوانیم سازگار شویم. بازی ما در وقتی نامناسب برگزار می‌شود و به خاطر همین باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم.
*شکست برابر ذوب‌آهن را فراموش کردید؟
باید همین کار را کرده باشیم. به هر حال ما بازی حساسی را مقابل بوریرام داریم و در ایران پرونده لیگ را بستیم تا با شرایط روحی و روانی خوبی به مصاف حریف تایلندی برویم. البته در برابر ذوب‌آهن هم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم، اما از آن استفاده نکردیم.
*در یک صحنه هم داور می‌توانست خطا روی شما را پنالتی اعلام کند ولی با این حال به شما اخطار داد!
واقعا خودم هم تعجب کردم چرا که در آن صحنه فکر می‌کنم بازیکن حریف من را هل داد اما در کمال تعجب داور به من کارت زرد داد. نمی‌دانم برای چه؟
به هر حال داوری در بازی با ذوب‌آهن به ضرر ما بود و همین اتفاق باعث شد که تمرکزمان را از دست بدهیم، اما لیگ هرچه بود برای ما در این مقطع حساس تمام شده تا با همه توان‌مان به مصاف بوریرام برویم.
*باید بازی سختی را هم مقابل بوریرام داشته باشید؟
بله کارمان خیلی سخت است. به هر حال استقلال برابر تیمی بازی می‌کند که در لیگ کشورش هنوز نباخته و در بازی رفت برابر ما خیلی آماده نشان داد. همین اوضاع واقعا کارمان را سخت می‌کند مخصوصا اینکه بوریرام در خانه خود حتما به دنبال گلزنی به ماست. با این حال ما هم استقلال هستیم و اگرچه در خانه حریف بازی می‌کنیم، اما همه هدف‌مان در بوریرام هم گلزنی و هم کسب پیروزی است. امیدوارم بتوانیم با دست پر به ایران برگردیم.
*فکر می‌کنید استقلال به برد برسد؟
استقلال همیشه در بازی‌های سخت و حساس توانسته به برد برسد. در این دیدار هم همه بچه‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا به برتری برسیم و بتوانیم به دور بعد صعود کنیم. خوشبختانه در دیدار رفت هیچ گلی را در تهران دریافت نکردیم تا همین اتفاق کارمان را در بازی برگشت راحت‌‌تر کند. من امیدوارم یکی از بهترین بازی‌های‌مان را مقابل بوریرام انجام دهیم تا بتوانیم به هدف‌مان که کسب ستاره سوم است نزدیک‌تر شویم.




تاریخ : شنبه 92/6/23 | 4:27 عصر | نویسنده : قائم

 

خسرو حیدری مشکلی برای همراهی تیم در بازی مقابل بوریرام ندارد. این بازیکن که در دیدار رفت موفق به باز کردن دروازه حریف شده بود ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند با اقتدار به دور بعد صعود کند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، خسرو حیدری مشکلی برای همراهی تیم در بازی مقابل بوریرام ندارد. این بازیکن که در دیدار رفت موفق به باز کردن دروازه حریف شده بود ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند با اقتدار به دور بعد صعود کند. گفت‌وگوی سایت رسمی باشگاه استقلال را با حیدری می‌خوانید:
*بازی استقلال برابر ذوب‌آهن را چطور دیدید؟
من از تلویزیون این بازی را تماشا کردم و به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم. فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. ذوب‌آهن هم روی ضدحملات توانست به گل برسد و اگر ما کمی خوش‌شانس بودیم در اصفهان نمی‌باختیم.
به هر حال تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم.
*دلیل اینکه استقلال در بازی‌های اخیر نتوانسته به خوبی امتیاز بگیرد را چه می‌دانید؟
به نظرم داوری خیلی در بازی‌های اخیر ما نقش داشت. در بازی برابر استقلال‌خوزستان گل سالم ما را داور نگرفت در بازی با پرسپولیس هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما خوب استفاده نکردیم در دیدار با ذوب‌آهن هم که دیدید داوری چطور بود. به نظرم این مسئله خیلی در نتیجه نگرفتن ما نقش داشت.
*از آخرین وضعیت خودتان چه خبر؟ مشکلی که برای بازی ندارید؟
نه خوشبختانه مشکلی ندارم و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانم مقابل بوریرام بازی کنم. البته باید یک تشکر هم از کادرپزشکی استقلال کنم که در این 2 هفته خیلی به من کمک کردند. الان هم روزی دو جلسه فیزیوتراپی می‌کنم تا بدون هیچ مشکلی آماده بازی شوم.
*چه پیش‌بینی از بازی دارید؟
بازی خیلی سختی است. باید تمرکز داشته باشیم و هوشیار بازی کنیم تا بتوانیم به دوربعد صعود کنیم. همه هدف‌مان این است که از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.
*در بازی رفت تک گل استقلال را برابر بوریرام زدید، در بازی برگشت باز هم گل می‌زنید؟
خوشحالم که در بازی رفت توانستم گلزنی کنم. البته این گل حاصل تلاش همه بازیکنان بوده در بازی برگشت هم مهم این است که ما برنده باشیم. به همین خاطر فرقی ندارد من گل بزنم یا نه!!
*می‌توانید برنده بازی باشید؟
به نظر من اگر برای کسب تساوی به میدان برویم کارمان سخت‌ خواهد شد باید برای کسب برد بازی کنیم تا بتوانیم به 3 امتیاز برسیم و با اقتدار به جمع 4 تیم پایانی مسابقات بپیوندیم.
*دوست دارید حریف نماینده کره شوید یا عربستان؟
فرقی نمی‌کند به چه تیمی بخوریم. به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان ‌آسیا شود باید آماده بازی با هر حریفی باشد. همه تیم‌هایی هم که تا به این مرحله رسیدند آماده و خوب هستند، اما ما همه هدف‌مان کسب ستاره سوم است و برای به دست آوردن آن باید تلاش کنیم.




تاریخ : شنبه 92/6/23 | 4:25 عصر | نویسنده : قائم

 

تیم فوتبال استقلال جهت بازی با بوریرام بامداد امروز به مقصد بانکوک پرواز کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال جهت بازی با بوریرام بامداد امروز به مقصد بانکوک پرواز کرد.
در حالی که قرار بود استقلالی‌ها شب گذشته ساعت 21:30 به سمت بانکوک پرواز کنند، پرواز آنها با 5 ساعت تأخیر انجام گرفت تا در نهایت هواپیمای استقلال ساعت 2:30 بامداد از باند فرودگاه امام خمینی(ره) بلند شود.
دلیل تأخیر در پرواز استقلالی‌ها نقص فنی هواپیما بود و همین اتفاق باعث شد تا هواپیمای دیگری جایگزین هواپیمای پرواز آنها شود.
هواپیمای استقلالی‌ها ساعت 10:30 صبح به وقت ایران در بانکوک فرود آمد تا آبی‌پوشان مسیر بانکوک تا بوریرام را با دو دستگاه اتوبوس دو طبقه طی کنند.
کاروان استقلال در حال حاضر مسیر بانکوک تا بوریرام را طی می‌کنند. آنها ساعت 15:30 به وقت ایران به بوریرام می‌رسند. فاصله زمانی تهران تا بانکوک 2 ساعت و سی‌دقیقه است.
استقلالی‌ها در مسیر بانکوک تا بوریرام ناهار را در اتوبوس صرف کردند.غذای استقلالی‌ها توسط یک رستوران ایرانی در بانکوک که صاحب آن یک استقلالی مقیم تایلند بود، تهیه شده بود.
تیم استقلال به دلیل مسافت طولانی سفر که سپری کرده امروز تمرین نخواهد داشت. قرار است آبی‌پوشان تمرینات کششی را در محوطه هتل تپناکورن انجام دهند.
اولین تمرین استقلال در بوریرام فردا ساعت 16:30 به وقت ایران و 19 به وقت محلی بوریرام در زمین اصلی ورزشگاه این شهر انجام می‌گیرد.
تیم بوریرام در چارچوب رقابت‌های لیگ تایلند به مصاف تیم تروساسانا می‌رود و قرار است آبی‌های ایرانی امروز تماشاگر این بازی در ورزشگاه بوریرام باشند تا شناخت بیشتری نسبت به حریف خود به دست بیاورند.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:54 عصر | نویسنده : قائم

 

در پایان دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس، فرهاد مجیدی و محمدمهدی نظری برای تست دوپینگ انتخاب شدند. از تیم پرسپولیس، یونس شاکری و غلامرضا رضایی انتخاب شدند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در پایان دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس، فرهاد مجیدی و محمدمهدی نظری برای تست دوپینگ انتخاب شدند. از تیم پرسپولیس، یونس شاکری و غلامرضا رضایی انتخاب شدند.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:53 عصر | نویسنده : قائم

 

پژمان منتظری مدافع استقلال با اخطاری که در بازی مقابل پرسپولیس دریافت کرد، سه اخطاره شد تا بدین ترتیب دیدار بعدی استقلال را از دست بدهد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پژمان منتظری مدافع استقلال با اخطاری که در بازی مقابل پرسپولیس دریافت کرد، سه اخطاره شد تا بدین ترتیب دیدار بعدی استقلال را از دست بدهد.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:52 عصر | نویسنده : قائم

 

در پایان دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس، جواد نکونام هافبک ملی پوش استقلال به عنوان مرد اخلاق میدان انتخاب شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در پایان دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس، جواد نکونام هافبک ملی پوش استقلال به عنوان مرد اخلاق میدان انتخاب شد.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:51 عصر | نویسنده : قائم

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، حنیف عمران‌زاده پس از تساوی بدون گل در دربی 77 در خصوص این بازی و اینکه دو تیم برای مساوی به میدان آمده بودند، گفت: اینگونه نیست، ما همیشه صددرصد برای برد به میدان می‌آییم. دیدید که چهار بار ما پیاپی بردیم و یک‌بار هم آنها بردند. این بازی آنگونه که شما می‌گویید فقط زیر توپ زدن نبود.
وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها و به خصوص صادقیان معتقد بودند که استقلالی‌ها روی آنها خطا می‌کردند، گفت: این حرفی که صادقیان زده اشتباه است، صادقیان جوان است و ما ندیدیم کسی از دفاع ما رد شود و برود. ما در زندان بودیم که آقای صادقیان چنین ادعایی می‌کند؟
عمران‌زاده در خصوص نیمه اول دو تیم استرس داشتند، گفت: شما هم به زمین بروید و ببینید که چه استرسی به آدم دست می‌دهد. دربی مثل جنگ است و در آن بزن بزن هم داریم.
وی در پایان گفت: این مسابقه بازی بدی نبود و اتفاقا برای ما پر از موقعیت بود و مجیدی و نکونام هم موقعیت‌هایی داشتند. ما از خدای‌مان بود که این بازی را ببریم تا بشود پنج برد پشت سرهم.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:49 عصر | نویسنده : قائم

 

جواد نکونام پس از تساوی در دربی 77 گفت: در چنین مسابقاتی موقعیت گل به سختی پیش می‌آید و هر تیمی بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. به هر حال تماشاگران هم استرس زیادی به بازیکنان دادند چون فشار روی آنهاست

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، جواد نکونام پس از تساوی در دربی 77 گفت: در چنین مسابقاتی موقعیت گل به سختی پیش می‌آید و هر تیمی بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. به هر حال تماشاگران هم استرس زیادی به بازیکنان دادند چون فشار روی آنهاست. از گذشته که ما خودمان تماشاگر بودیم این استرس وجود دارد و حتی اگر بازی گلی را هم دربرداشت به دعوا و جنجال ختم می‌شد.
وی ادامه داد: سه موقعیت صددرصد گل داشتیم و موقعیت‌های ما کمی نسبت به پرسپولیس چربش داشت.
بازیکن استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا این نتیجه روی روند استقلال تاثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: سال گذشته هم دو دربی را مساوی کردیم اما در نهایت قهرمان شدیم.
وی در مورد برخوردش با خلعتبری گفت: خلعتبری جلوی پای من روی زمین افتاد و متوجه او نشدم. ما با هم دوست هستیم و مشکلی نداریم.
نکونام درباره تکل پیام صادقیان گفت: صادقیان عصبانی بود و کار درستی انجام نداد به نظرم داور حتی می‌توانست او را اخراج کند.
وی در خصوص اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند استقلالی‌ها چون می‌دانستند نمی‌توانند پیروز دربی شوند با عصبانیت تنها بازیکنان پرسپولیس را می‌زدند،‌ گفت: اگر ببینید متوجه می‌شوید کدام تیم بیشترین کارت زرد را گرفت اما اظهارنظر آنها برای خودشان محترم است.
نکونام در پاسخ به این سوال که یکی از مسئولان پرسپولیس عنوان کرده است وی شایسته انتخاب به عنوان بازیکن اخلاق این دیدار نبوده است، گفت: چه کسی این حرف را عنوان کرده است. فکر نکنم یکی از مسئولان پرسپولیس که این موضوع را گفته است در حد و اندازه‌ای باشد که بخواهد در مورد من صحبت کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این بازی تبانی بوده است گفت: این حرف‌ها دیگر قدیمی شده است و جای بحث ندارد.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:48 عصر | نویسنده : قائم

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، آندرانیک تیموریان پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: بازی قشنگی نبود ما فرصت بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما کمی تعلل کردیم و متاسفانه یک برد شیرین را از دست دادیم.
وی ادامه داد: دوست داشتیم برنده مسابقه باشیم اما نشد، از مردم تشکر می‌کنم اما من می‌گویم موقعیت‌های ما بیشتر بود اما بی‌دقت بودیم. هر کاری توانستم کردم و دستورات کادر فنی را اجرا کردم.
تیموریان خاطرنشان کرد: متاسفانه خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم که این موضوع ضرر بزرگی برای ما بود. بیگ‌زاده هم مصدوم بود و نتوانست برای ما بازی کند که فکر می‌کنم تا 10 روز دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد.
وی عنوان کرد: بازی‌ها بسیار فشرده است و موجب می‌شود بازیکنان مصدوم شوند، به عقیده من مسابقات نباید این‌قدر فشرده باشد. ما در لیگ قهرمانان آسیا با 14-15 بازیکن بازی می‌کنیم که متاسفانه با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم.
تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا در دربی‌ها تبانی صورت می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: اصلا این اتفاق نمی‌افتد چرا که تمام بازیکنانی که در مسابقه حضور دارند با تمام توان بازی می‌کنند. اصلا نباید به تبانی فکر کرد. پرسپولیس هم خوب بود و هر دو تیم اول ترجیح می‌دهند بازنده نباشند چرا که باید پاسخگوی تماشاگران خود باشند.




تاریخ : جمعه 92/6/15 | 11:47 عصر | نویسنده : قائم

 

ه گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:50 عصر امروز و درحضور 100هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که محمدمهدی نظری، پژمان منتظری و محمد قاضی از استقلال و محسن بنگر، محمد نوری، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، پیام صادقیان و میثم حسینی از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:50 عصر امروز و درحضور 100هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که محمدمهدی نظری، پژمان منتظری و محمد قاضی از استقلال و محسن بنگر، محمد نوری، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، پیام صادقیان و میثم حسینی از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.
ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور(44-فرهاد مجیدی)، محمدمهدی نظری(55-آرش برهانی) و محمد قاضی