سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:19 عصر | نویسنده : قائم

 

کادرفنی تیم ملی فوتبال اسامی 27 بازیکن دعوت شده به این تیم را به شرح زیر اعلام کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کادرفنی تیم ملی فوتبال اسامی 27 بازیکن دعوت شده به این تیم را به شرح زیر اعلام کرد:
رحمان احمدی، حامد لک، دانیال داوری، مهرداد بیت‌آشور، حسین ماهینی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، هاشم بیگ‌زاده، محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، محمدرضا خلعتبری، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که باید روز یکشنبه راس ساعت 12:00 ظهر در هتل آزادی خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.
اردوی تدارکاتی فوق به منظور حضور ملی پوشان برای دیدار مقابل تایلند برگزار می شود.
دیدار دو تیم ملی ایران و تایلند روز بیست و سوم مهرماه برگزار می شود.




تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:18 عصر | نویسنده : قائم

 

از سوی علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ملی زیر 22سال ایران، بازیکنان دعوت‌شده به اردوی عمان جهت رویارویی با این تیم در 2 بازی تدارکاتی معرفی شدند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، از سوی علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ملی زیر 22سال ایران، بازیکنان دعوت‌شده به اردوی عمان جهت رویارویی با این تیم در 2 بازی تدارکاتی معرفی شدند که در این بین، سیدحسین حسینی، فردین عابدینی و مهران قاسمی سهمیه‌های استقلالی لیست تیم‌ملی زیر 22سال محسوب می‌شوند.
دو دیدار تدارکاتی تیم ملی زیر 22 سال ایران و عمان در تاریخ 18 و 21 مهرماه برگزار می شود و این بازیکنان باید روز یکشنبه چهاردهم مهرماه راس ساعت 13:00 در هتل المپیک خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.




تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:17 عصر | نویسنده : قائم

 

یازده مرد ترکیب اصلی استقلال در بازی چهارشنبه شب به دلیل قوانین کنفدراسیون آسیا مجبور شدند در رختکن ورزشگاه به یاد فریدون زندی و مصدومیت دلخراش او باشند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، پیش از این قرار بود که ستاره های آبی با پیراهنی که در تصاویر مشاهده می کنید پیش از شروع بازی برای گرم کردن به میدان بروند اما به دلیل مخالفت ناظر مسابقه و قوانین مربوط به لیگ قهرمانان آسیا این موضوع در نهایت قابل اجرا نبود. به همین خاطر بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال حضور داشتند پیش از شروع بازی در رختکن اقدام به پوشیدن این پیراهن ها کردند.




تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:16 عصر | نویسنده : قائم

 

در چارچوب مسابقه‌های فوتبال امیدهای تهران، عصر امروز استقلال با یک بازی خوب و کم غلط، استیل‌آذین را 4-صفر مغلوب کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،در چارچوب مسابقه‌های فوتبال امیدهای تهران، عصر امروز استقلال با یک بازی خوب و کم غلط، استیل‌آذین را 4-صفر مغلوب کرد.




تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:15 عصر | نویسنده : قائم

 

تمرینات تیم استقلال پس از سپری شدن تعطیلات سه روزه آبی‌پوشان بعد از بازی مقابل اف.سی.سئول کره‌جنوبی از امروز از سر گرفته خواهد شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرینات تیم استقلال پس از سپری شدن تعطیلات سه روزه آبی‌پوشان بعد از بازی مقابل اف.سی.سئول کره‌جنوبی از امروز از سر گرفته خواهد شد.
بر این اساس، تمرین امروز تیم استقلال از ساعت 16 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز خواهد شد




تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:14 عصر | نویسنده : قائم

 

اولین سالگرد درگذشت والده سرمربی تیم استقلال، امشب در حسینیه ای در خیابان شریعتی برگزار می‌شود

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، اولین سالگرد درگذشت والده سرمربی تیم استقلال، امشب در حسینیه ای در خیابان شریعتی برگزار می‌شود.
بر همین اساس، امیر قلعه‌نویی صبح امروز راهی بهشت‌زهرا(س) شد.




تاریخ : یکشنبه 92/7/14 | 2:13 عصر | نویسنده : قائم

 

خیل تماشاگران بی شمار استقلال یکبار دیگر نشان دادند که فرهنگ و جوش و خروش و همدلی والایی دارند و از زمان ،عصر و منطقه خود جلوتر هستند. دهم مهر را باید در تاریخ استقلال ثبت کرد روزی که تماشاگر و هوادار این تیم با وجود رقم خوردن تساوی و بازماندن از فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در جهنم ورزشگاه آزادی ، بهشتی ساختند زیبا و ایستاده استقلال و دست اندر کارانش را تشویق کردند تا سند جدیدی از فرهنگ والای مکتب استقلال را ثبت کنند. ما دست اندرکاران این باشگاه تاریخ ساز شرمنده این هواداران شدیم.



به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،دکتر علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال ایران طی پیامی از خیل هواداران میلیونی استقلال تقدیر و تشکر کرد.
پیام مدیر عامل استقلال به این شرح است:

بسمه تعالی

خیل تماشاگران بی شمار استقلال یکبار دیگر نشان دادند که فرهنگ و جوش و خروش و همدلی والایی دارند و از زمان ،عصر و منطقه خود جلوتر هستند.
دهم مهر را باید در تاریخ استقلال ثبت کرد روزی که تماشاگر و هوادار این تیم با وجود رقم خوردن تساوی و بازماندن از فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در جهنم ورزشگاه آزادی ، بهشتی ساختند زیبا و ایستاده استقلال و دست اندر کارانش را تشویق کردند تا سند جدیدی از فرهنگ والای مکتب استقلال را ثبت کنند.
ما دست اندرکاران این باشگاه تاریخ ساز شرمنده این هواداران شدیم.
رسیدن به جمع چهار تیم پایانی در عظیم ترین قاره جهان از منظر آمار و ارقام ،اگرچه به خودی خود برای بسیاری مایه مباهات است اما لیاقت این هوادار بسیار بیشتر از اینهاست و همین مسئله موجب شرمساری والبته فخر مسئولان این تیم شده است.
استقلال طی ماهها و سالهای اخیر تلاش شبانه روزی داشت برای اجرای وظایف بزرگی که روی دوش خود حس می کرد.
کمک به تیم ملی جهت صعود به جام جهانی اولین وظیفه بود جهت خدمت به میهن که استقلال با تجمیع ،حفظ ،سازندگی و نگهداری بیشترین ملی پوش وظیفه خود را در این مسیر انجام داد.
وظیفه وجودی باشگاه استقلال هم قهرمانی در ایران و رسیدن به قلل مرتفع قاره آسیا بود که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبودیم و موج هیجان زیبایی در این راه صعب العبور ایجاد کردیم.
با این وجود در مقابل آنهمه لطف بیکران هواداران سر تعظیم فرو می آوریم و اعلام می کنیم که همه با تمام وجود جنگیدیم و چیزی کم نگذاشتیم.
دکتر فتح الله زاده در پایان پیام خود به هواداران استقلال اعلام کردند :با استعانت و توکل به خدای متعال اعلام می کنم که استقلال همه کوشش خود را انجام می دهد تا در آینده نزدیک به آنچه لیاقت این هوادار با فرهنگ هست نزدیکتر شود
با تشکر مجدد

دکتر علی فتح الله زاده
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران




تاریخ : پنج شنبه 92/7/11 | 9:56 صبح | نویسنده : قائم

 

امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو در دیدار رفت و نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از طرفداران استقلال تشکر می‌کنم که ما را شرمنده کردند چه در حین بازی و چه در زمانی که از حریف عقب بودیم. یک خسته نباشید هم به بازیکنانم می‌گویم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو در دیدار رفت و نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از طرفداران استقلال تشکر می‌کنم که ما را شرمنده کردند چه در حین بازی و چه در زمانی که از حریف عقب بودیم. یک خسته نباشید هم به بازیکنانم می‌گویم یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد. در فوتبال به ندرت امثال گل اول حریف اتفاق می‌افتد. از هیئت مدیره و مدیرعامل هم تشکر می‌کنم آنها و بازیکنانم خیلی سختی کشیدند و لیاقتمان این بود که فینالیست شویم. ای کاش برای این بازی داور صعودی نمی‌گذاشتند چون پنالتی صددرصد روی نوری را نگرفتند. اگر این داور به جام جهانی برود حق بازیکنان ما ضایع می‌شود و در این بازی خیلی ضعیف سوت زد.
وی ادامه داد: شاید امشب یکی از شب‌های بد زندگی‌ام بود اگرچه ما حذف شدیم اما لیاقت‌مان حضور در فینال بود.
قلعه‌نویی در مورد اینکه بد زمانی گل خورد، گفت:قبول دارم بد زمانی گل خوردیم اما باید به این تیم افتخار کرد و بعد از گل جمع و جور شد و در لیگ هم تغییراتی خواهیم داشت تا مثل فصل گذشته سازمان دفاعی ما خوب کار کند.
سرمربی استقلال در مورد اینکه همه او را بعد از مسابقه تشویق کردند، گفت: من که از آنها تشکر کردم و یاد سال اولی افتادم که به استقلال آمدم ودوم شدیم و خیلی دوست داشتم آنها امشب خوشحال به خانه بروند.
قلعه‌نویی در مورد علت استفاده نکردن از محمد قاضی از ابتدا، گفت: قاضی و حیدری هر دو مصدوم بودند و حضور خسرو حیدری در ترکیب استقلال امروز ظهر مشخص شد و باید از او تشکر کنم که قبول کرد بخاطر مردم بازی کند.
آقلعه نویی در مورد تاثیر شکست دو بر صفر استقلال در بازی رفت: گفت: آن یک نیمه از بازی بود و شاید اگر آن گل آن مدلی را نمی‌خوردیم سه چهار گل می‌زدیم و بازیکنانم فداکارانه بازی کردند وشانس هم می‌تواند تاثیرگذار باشد و ما نسبت به بازی رفت از نظر نظم دفاعی بهتر بودیم ولی باید ایرادهایمان را برطرف کنیم.
وی در مورد تعویض‌هایش گفت: محمد قاضی خیلی خوب کار کرد.
سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا زودتر تعویض نکردید، گفت: شما بازی را دیدید؟ ما که بلافاصله بعد از گل خوردن که نمی‌توانستیم تعویض کنیم. پنالتی ما هم دیده نشد و در شش قدم خطای پنالتی شد و دیده نشد به این چه می‌گویید؟ شما کم لطفی می‌کنید. تعویض اینگونه نیست که تا گل بخوریم بازیکن را از روی نیمکت بلند کنیم.
یکی از مسئولان اسبق استقلال که در جمع خبرنگاران نشسته بود از قلعه نویی دفاع کرد، سرمربی استقلال گفت: سردار سعادتی همه حرف‌ها را گفت و تیمی که باید به آسیا بیاید باید همه شرایط را داشته باشد ما به جمع 4 تیم برتر آسیا رفتیم و نفری 500 دلار پاداش گرفتند نمی‌خواهم خیلی مسایل را باز کنم البته آنها در لیگ و آسیا راهشان را ادامه می‌دهند. این تیم 10 تا 15 میلیارد تومان پول می‌خواهد تا مشکلاتش حل شود. دو بازیکن کلیدی را از دست دادیم و جمشیدیان را گرفتیم اما اگر در مورد بازی امروز بخواهم بگویم هافبک ما سرعت زیادی داشت ولی شانس با ما یار نبود. از فرهاد مجیدی ممنون هستم و دوست داشتم مجیدی امسال جام قهرمانی را بالا می‌برد اما او هم چهار پنج موقعیت خراب کرد با همه این مشکلات هم در لیگ و هم در آسیا بهتر کار خواهیم کرد. این را هم بگویم که هئیت مدیره و مدیرعامل تلاش خود را انجام دادند اما باید قبول کنیم برای حضور پرقدرت در این مراحل هزینه‌های بیشتری صرف شود.




تاریخ : پنج شنبه 92/7/11 | 9:55 صبح | نویسنده : قائم

 

دکتر‌ فتح‌الله‌زاده پس از عدم صعود استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ابتدا باید از جامعه مطبوعاتی و روزنامه‌ها تشکر کنم که در این هفته به بازیکنان روحیه دادند و همین امر باعث شد تا تیم بازی خوبی انجام دهد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، دکتر‌ فتح‌الله‌زاده پس از عدم صعود استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ابتدا باید از جامعه مطبوعاتی و روزنامه‌ها تشکر کنم که در این هفته به بازیکنان روحیه دادند و همین امر باعث شد تا تیم بازی خوبی انجام دهد.
وی ادامه داد: طبیعی بود که پس از دریافت گل زیر فشار برویم زیرا زدن 4 گل کار را سخت می‌کند من از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را انجام دادند. سومی در آسیا مقام کمی نیست. خیلی از تیم‌ها حذف شدند ما تنها نماینده غرب آسیا بودیم تیم‌هایی چون الاهلی با امکانات زیاد نتوانستند به این مرحله برسند.
مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: با توجه به این مسائل کارنامه استقلال تا اینجا بد نبوده ایران سه نماینده دیگر داشت که آنها حذف شدند اما استقلال تا این مرحله بالا آمد و می‌توانستیم به فینال هم برسیم اما بدشانس بودیم اگر ما در کره جنوبی یک گل می زدیم و یا یک بر صفر می‌باختیم هم‌اکنون ما می‌توانستیم صعود کنیم. به هر حال این موضوع را تجربه‌ای برای بازیکنان شد.
فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه استقلال در نیم‌فصل دوم تقویت خواهد شد، تصریح کرد: ما در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت می‌کنیم زیرا یک ماه پس از آن بار دیگر لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و ما هم در آن حضور داریم .باید تیم را تقویت کنیم تا هواداران را بتوانیم خوشحال کنیم موضوعی که یادم رفت بگویم این است که ما شرمنده هواداران شدیم با وجود اینکه ما در این دیدار به نتیجه تساوی دست یافتیم و از رسیدن به فینال باز ماندیم اما آنها ما را تشویق کردند و از این موضوع ما خجالت می‌کشیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا ماندگار خواهد بود، گفت: من قول داده‌ام که یک جام برای استقلال بگیرم پس از آن می‌روم ما در لیگ جزء مدعیان اصلی هستیم تاکنون در سه جام می‌جنگیدیم و فشار روی تیم بود اما حتما پس از این شرایط فرق می‌کند. ما ثابت می‌کنیم که این موضوع می‌‌شود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا این نتیجه تاثیری در رفتن شما از باشگاه استقلال دارد یا خیر، گفت: اگر قرار است مدیری که تیمش سوم آسیا می‌شود را حذف کنند پس آنهایی که هنوز نیامدند دیگر نمی‌توانند هیچ کاری کنند. حتما آنها را باید اعدام کنیم؟ تیم باید حرفه‌ای باشد و تفکرات حرفه‌ای داشته باشد.
وی در مورد اینکه چرا ما مقابل تیم‌های کره‌ای و ژاپنی شکست می‌خوریم و آنها سرتر از ما هستند، اظهار داشت: متاسفانه این دیدگاه غلطی است که باید اصلاح شود و تا زمانی که اینگونه باشد کاری پیش نمی‌رود شما یک بازیکن این تیم را ببینید که 25 میلیارد می‌ارزد و هزینه مجموع باشگاه استقلال در همه رشته‌هاست. ما در مقابل آنها اصلاً هزینه نمی‌کنیم با این وجود به جمع 4 تیم صعود ‌کردیم. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و آن هم به خاطر غیرت بازیکنان و فهیم بودن کادر فنی است تا زمانی که جنابعالی حرفه‌ای فکر نکنید و نگویید که امکانات ما نسبت به آنها کمتر است. چندین سال پیش که زمانی که به ژاپن رفتیم آنها 16 زمین تمرینی داشتند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: به من هم پول بدهند تا یک بازیکن خارجی 5 میلیاردی بیاورم. ما چقدر از حق پخش تلویزیونی می‌گیریم همین تیم اف‌سی‌سئول 40 میلیون از این بابت گرفته البته من نمی‌گویم مسئولان تلویزیونی مقصر هستند قانون باید اصلاح شود ما هم مظلومیم اگر نتیجه نگرفتیم تیم‌هایی مانند الهلال و لخویا و یا یکی از حریفان‌‌مان که 2 بازیکن 45 میلیاردی داشته چه می‌گویند این یک واقعیت است کسب مقام سومی افتخار است.
وی در مورد اینکه در لیگ قهرمانان آسیا مقام سوم و چهارمی وجود ندارد، گفت: بازی رده‌بندی انجام نمی‌شود اما ما با توجه به اینکه یک امتیاز از اف‌سی‌سئول گرفته‌ایم و نماینده چین هر دو بازی با مقابل نماینده ژاپن به برتری دست یافته ما سوم شده‌ایم.
فتح‌الله‌زاده در مورد غیبتش در جلسه مسئولان هیئت رئیسه فدراسیون با نمایندگان مجلس تصریح کرد: همان روزی که جلسه قرار بود برگزار شود به من نامه‌ای ارسال کردند من مهمان هم داشتم اما برای حضور مدیرعامل یک باشگاه باید حداقل یک هفته قبل از جلسه نامه ارسال کنند. من کلی حرف داشتم که به نمایندگان بگویم چرا فوتبال ما اینگونه شده است حق ما پایمال شده من به عنوان یک مدیرعامل و کارشناس باید حاضر شوم از من انتظار می رود که 4 طرح بدهم باید زودتر به من اطلاع بدهند نه اینکه در همان روز این مسئله را به من بگویند.
وی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال امارات نامه‌ای به فیفا ارسال کرده که اعتراض خودش را به رسمیت نشناختن نام مجعول خلیج ع‌ر‌ب‌ی اعلام کرده است و گفته می‌شود اگر کشور قطر هم زیر این نامه را امضا کرده باشد تلاش می‌شود تا مجتبی جباری از این کشور بازگردد، گفت:‌نگاه من فراتر از این مسئله است حقیقتی وجود دارد که همیشه و همه جا خلیج فارس است تا زنده هم هستیم خلیج فارس وجود دارد و هیچ چیز از این موضوع کم نخواهد شد




تاریخ : پنج شنبه 92/7/11 | 9:54 صبح | نویسنده : قائم

 

ا صلاحدید کادرفنی استقلال و با توجه به خستگی بازیکنان ناشی از دو سفر به تایلند و کره جنوبی، تمرینات استقلال تا روز یکشنبه تعطیل اعلام شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با صلاحدید کادرفنی استقلال و با توجه به خستگی بازیکنان ناشی از دو سفر به تایلند و کره جنوبی، تمرینات استقلال تا روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.